etaoin Brodgar Tech Lid sinds 16 januari 2004 Berichten 12.755 Locatie Vleuten 9 mei 2012 #21 Ja, ik wist waar de mijne was, maar wilde niet iemand anders vrijwilliger maken
vinnieq Lidl Lid sinds 11 juli 2004 Berichten 11.153 9 mei 2012 #22 Dank daarvoor, anders wordt het een gekkenhuis hier! Zou eventueel navragen bij de importeur nog een optie zijn?
Dank daarvoor, anders wordt het een gekkenhuis hier! Zou eventueel navragen bij de importeur nog een optie zijn?
Nicolas 2000 It's a household name Lid sinds 17 november 2005 Berichten 16.636 Locatie Bij Herentals, Belgiƫ 9 mei 2012 #23 Je kan het altijd eens proberen. Ik kreeg een pracht van een antwoord toen ik een detailvraag over MIDI in de f****ing Kawai K1M vroeg.
Je kan het altijd eens proberen. Ik kreeg een pracht van een antwoord toen ik een detailvraag over MIDI in de f****ing Kawai K1M vroeg.
Sound_Avenue Ouwe rot Lid sinds 14 april 2009 Berichten 1.697 15 mei 2012 #24 Ik ga gewoon eens zo'n DB9 male - female met een gender-changer proberen. Helemaal van deze tijd nietwaar, dat moet gewoon kunnen allemaal! Ik post het resultaat voor het nageslacht, allen bedankt voor jullie bijdragen!
Ik ga gewoon eens zo'n DB9 male - female met een gender-changer proberen. Helemaal van deze tijd nietwaar, dat moet gewoon kunnen allemaal! Ik post het resultaat voor het nageslacht, allen bedankt voor jullie bijdragen!
Sound_Avenue Ouwe rot Lid sinds 14 april 2009 Berichten 1.697 15 mei 2012 #25 De verkoper, meneer 'Sphere' reageert niet meer op berichtjes, mailtjes en smsjes, dus ik zal hem binnenkort maar eens gaan bellen.
De verkoper, meneer 'Sphere' reageert niet meer op berichtjes, mailtjes en smsjes, dus ik zal hem binnenkort maar eens gaan bellen.