TECHNEUT gevraagd voor DDA mengtafel

Status
Please reply by conversation.

Dansimmers

Stamgast
Hallo!
Ik heb onlangs een DDA forum 24/8 mengtafel aangeschaft die ondanks zn leeftijd nog in een redelijke staat verkeerd. Alles lijkt te werken zonder kraken of storen. Op een ding na...geheel willekeurig en vrij zacht is er een "knetterende noise" (popcorn noise?) te horen. Ik heb die noise eerder meegemaakt op een andere tafel en daar was het uiteindelijk de voeding.

Nu ben ik op zoek naar een technische man die de tafel (uiteraard tegen vergoeding) hier op locatie (omgeving Den Haag) kan doormeten/testen/onderzoeken/beluisteren...

Graag hoor ik suggesties!

Dat kennen we. Wij zeggen hier altijd dat er 'n muis in de monitortafel zit. Er staat er eentje op monitors in Doornroosje :D

Audio XL doet geloof ik die tafels. Al raden ze reparatie tegenwoordig wel af. Misschien dat ze er wel broodjes voor hebben liggen nog...

Geen technici in de buurt van Den Haag, of op locatie? Iemand??
Tot dusver bedankt voor de reacties!

TECHNEUT gevraagd voor DDA mengtafel

Hallo!
Ik heb onlangs een DDA forum 24/8 mengtafel aangeschaft die ondanks zn leeftijd nog in een redelijke staat verkeerd. Alles lijkt te werken zonder kraken of storen. Op een ding na...geheel willekeurig en vrij zacht is er een "knetterende noise" (popcorn noise?) te horen. Ik heb die noise eerder meegemaakt op een andere tafel en daar was het uiteindelijk de voeding.

Nu ben ik op zoek naar een technische man die de tafel (uiteraard tegen vergoeding) hier op locatie (omgeving Den Haag) kan doormeten/testen/onderzoeken/beluisteren...

Graag hoor ik suggesties!

klinkt inderdaad als de voeding. op locatie aan sleutelen heeft niet zoveel zin denk ik. je kan het best de psu even inleveren bij een bedrijf als engine in utrecht. zij doen alle onderhoud voor bijvoorbeeld ampco, en die hebben ook forum's gehad en er zodoende veel ervaring mee.

Status
Please reply by conversation.
Back