topservice bij thomann

rubbah

Ongewassen Lid
t mag gewoon gezegd worden, dus dat do ik dan ook.
2 jaar geleden een koptelefoon gekocht, deed het niet naar behoren. (rechterkant was erg op de achtergrond, dus zachter in geluid dan links)

Omdat we destijds een baby kregen niet veel aandacht meer aan geschonken. Vd week doos met koptelefoon gevonden. toch maar jackplugje laten vervangen bij de locale electronicaboer in de hoop hiermee het probleem te hebben opgelost. Niet dus. Thomann gevraagd wat ik ermee moet, en ik kan de koptelefoon gewoon weer naar ze terug sturen, zodat zij voor reparatie of vervanging zorgen. Na 2 jaar! HOE GEWELDIG IS DIT!?!?
Deutsche Gründlichkeit!!!

het enige nadeel van duitsers is wat mij betreft de taal.
verder superhartelijk, en kwa business gewoon slim, want denk maar niet dat ik ooit nog spul ergens anders koop.

klantenbindung heisst dass. oder etwas :)

mooie dag om hier even stil bij te staan :P

mooie dag om hier even stil bij te staan :P

Hahahahaha!!!

Toevallig ook net een doosje van Thomann ontvangen (woensdagavond besteld en nu al in huis)! Goede prijzen en lekkere snelle service wat mij betreft.

+1 geweldige service bij vervanging van de speaker in mijn ampje

Thomann is ook al heel lang mijn favoriet. ze hebben bijna alles, voor goede prijzen, snel en hele goede service.

ooit eenmaal een slechte ervaring gehad met het niet leveren van een alesis ion, maar achteraf gezien konden zij daar ook niet veel aan doen, behalve dat ze mij even hadden kunnen laten weten dat ze deze helemaal niet meer konden leveren (vijf maanden gewacht). verder prima.

Musicstore Keulen vond ik een aantal jaren terug fijn, maar de service is daar een stuk minder geworden helaas...

t was lang geleden dat ik een goed gevoel kreeg van een winkel. kan nooit meer stuk natuurlijk!

heb zowel over thomann als musicstore eigenlijk geen klachten.
voor moogspul ga ik gewoon naar nederland emtec, ook zijn er enkele andere goede nederlandse zaken.
maar vaak wordt het duitsland al was het maar omdat dat voor mij veel dichterbij is.
taal is trouwens nooit een probleem vind ik, ze spreken duits
en engels
en zelfs hebben ze nederlands sprekende mensen speciaal in dienst, als je er naar vraagt.
nee puiken zaken , goede service en goede prijzen, fijn om zo'n grote superstores in de buurt te hebben.
( hoop wel dat niet iedereen de nederlandse zaken links laat liggen, dus een beetje het geld verdeeld besteden heeft op termijn ook zo z'n voordelen, maar da's niet helemaal ontopic...)

Heb ook positieve ervaringen met Thomann en ze hebben een goede, vriendelijke, behulpzame en snelle support afdeling. Ze geven trouwens ook standaard 3 jaar garantie!

Enige kritiekpuntje is dat ze AL een verzendbevestiging sturen (email en/of SMS) als het pakketje ingepakt en klaar staat om te verzenden. Maar werd dan vervolgens pas een dag later verzonden. Terwijl het al ruim voor 18:00 uur ingepakt en dus klaar stond. Heb dit nu al 2 keer gehad.

Op een donderdagmorgen bestelling gedaan, met de gedachte heb ik het mooi in het weekend om er mee aan de slag te gaan. Doorgaans duurt verzenden namelijk 1 dag, vandaag besteld, morgen in huis. Dus levering vrijdag door UPS.

Dus keurig donderdag begin van de middag ook bevestiging, het is verzonden. Ik blij mooi op tijd, bleef het dus een dag (zinloos) staan bij hun om vervolgens pas vrijdag te worden verzonden. En zaterdag bezorgd UPS niet en werd dus helaas pas na het weekend.
Grrrr, heb dit nu al 2 keer gehad met een bestelling op donderdagmorgen.
Kreeg dus wel netjes verzendbevestiging in de middag, maar toch niet die dag verzonden.

Hebben anderen dit ook wel eens ervaren...??
Dus ruim op tijd (voor 18:00 uur) verzendbevestiging en dan toch pas een dag later verzonden worden.
Was bij mij duidelijk zichtbaar middels Tracking omdat het pas een dag later het Thomann pand verliet.

Verder een top winkel, blijf er bestellen.
:)

Heb ook positieve ervaringen met Thomann en ze hebben een goede, vriendelijke, behulpzame en snelle support afdeling. Ze geven trouwens ook standaard 3 jaar garantie!

Enige kritiekpuntje is dat ze AL een verzendbevestiging sturen (email en/of SMS) als het pakketje ingepakt en klaar staat om te verzenden. Maar werd dan vervolgens pas een dag later verzonden. Terwijl het al ruim voor 18:00 uur ingepakt en dus klaar stond. Heb dit nu al 2 keer gehad.

Op een donderdagmorgen bestelling gedaan, met de gedachte heb ik het mooi in het weekend om er mee aan de slag te gaan. Doorgaans duurt verzenden namelijk 1 dag, vandaag besteld, morgen in huis. Dus levering vrijdag door UPS.

Dus keurig donderdag begin van de middag ook bevestiging, het is verzonden. Ik blij mooi op tijd, bleef het dus een dag (zinloos) staan bij hun om vervolgens pas vrijdag te worden verzonden. En zaterdag bezorgd UPS niet en werd dus helaas pas na het weekend.
Grrrr, heb dit nu al 2 keer gehad met een bestelling op donderdagmorgen.
Kreeg dus wel netjes verzendbevestiging in de middag, maar toch niet die dag verzonden.

Hebben anderen dit ook wel eens ervaren...??
Dus ruim op tijd (voor 18:00 uur) verzendbevestiging en dan toch pas een dag later verzonden worden.
Was bij mij duidelijk zichtbaar middels Tracking omdat het pas een dag later het Thomann pand verliet.

Verder een top winkel, blijf er bestellen.

Je moet ook niet aan het eind van de week bestellen natuurlijk :engel:

Goed om te lezen dit thnx for informing......:okdan:

Je moet ook niet aan het eind van de week bestellen natuurlijk :engel:
Dat maakt niet uit natuurlijk.
Ik bestel wanneer ik weet wat ik allemaal nodig heb.

Het gaat er om dat het (onnodig) een dag bleef staan!!!
En omdat er wel een verzendbevestiging werd gegeven was er een verwachting dat het verzonden was. Dit bleek dus niet zo te zijn.

Dat het later kwam was geen grote ramp....
Enkel een domper omdat ik plannen had gemaakt naar aanleiding van de verzendbevestiging en dus verwachte aflevering.

Ok, donderdagmorgen besteld, dan gaat het op een paklijst, dan moeten ze de bestelde spullen nog gaan pakken en inpakken, dan gaat het in een batch of meerdere (hangt van de bestemmingen af) per transporteur weg.... feit dat je pakket als verzonden staat wil zeggen dat je pakket "klaar voor verzending" bij de expeditieafdeling staat, als jouw pakket door drukte dan later dan de transporteur klaar is kan dit niet meer die dag verzonden worden natuurlijk :)

Kan ook zijn dat de transporteur langzaam is natuurlijk ... snap je punt ook wel :)

Wacht zelf nu ook op een aantal spullen die ik eigenlijk vrijdag verwacht had.... maandag dus :)

Ik herken dit niet. Je krijgt inderdaad een sms op het punt dat je bestelling het magazijn verlaat. Dezelfde avond kun je via hun site checken waar het pakket zich bevindt. Je weet dus precies wanneer het aankomt. Meestal is dat al de dag erna. Het is net fijn dat ze deze sms ruim op tijd versturen zodat je ook nog wat kunt regelen... als je b.v. moet werken. Super service!!

Ik herken dit niet. Je krijgt inderdaad een sms op het punt dat je bestelling het magazijn verlaat. Dezelfde avond kun je via hun site checken waar het pakket zich bevindt. Je weet dus precies wanneer het aankomt. Meestal is dat al de dag erna. Het is net fijn dat ze deze sms ruim op tijd versturen zodat je ook nog wat kunt regelen... als je b.v. moet werken. Super service!!
Dat is het punt nu juist....
:eureka:

Ze geven zelf aan "staat klaar voor verzending".
Als je dat al (vroeg) in de middag doorkrijgt verwacht ik dat het netjes DIE dag verzonden wordt.
Dat is dus blijkbaar niet altijd het geval.
Heb nu al 2x meegemaakt dat het bleef staan en pas de volgende dag het Thomann pand verliet.
Die status melding geeft dus blijkbaar geen garantie dat het lukt om die dag mee te gaan met UPS.

Nogmaals verder in veel opzichte een zeer goede winkel!
:D

ik wil je geluk niet temperen ofzo, maar...
ben je er zeker van dat je geen factuur krijgt achteraf?

Als winkel zou ik altijd zeggen "ja, sgoed, stuur maar op die handel, we repareren dat wel". Maar of ik het gratis zou doen...

Nu goed, zit er op elektronica niet sowieso een wettelijk garantietermijn van 2 jaar?

Back