Boss Dr110 zaklamp :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Voor forumlid HaVaL heb ik zijn Dr110 uitgerust met midi sync....in de foto's kan je zien dat dit via een 25 pins D-Sub connector loopt. Maar toen bedacht ik me, als je de midi sync nou ff niet nodig hebt, bv proggen in de trein, kwam ik op het idee van een clock dongle....en aangezien er toch een plus en min naar de buitenzijde werden gevoerd had ik zoiets van nou dan een led plus een drukknop en voila de Dr110 zaklamp was geboren.....
Erg handig als je onstage ff een kabeltje moet prikken maar geen licht bij je hebt....zelf al vaak genoeg me fikken gebrand aan een aansteker :D

God invented light, Matana Teknik invented the Dr110 Flashlight!

Dus foto's!

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Attachments

• DSCF1290.jpg
    DSCF1290.jpg
    65,1 KB · Bekeken: 65
  • DSCF1291.jpg
    DSCF1291.jpg
    53 KB · Bekeken: 65
  • DSCF1292.jpg
    DSCF1292.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 73
  • DSCF1293.jpg
    DSCF1293.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 68
  • DSCF1294.jpg
    DSCF1294.jpg
    55,9 KB · Bekeken: 72
Vind m als gimmick best goed gelukt...werkt trouwens op zowel batterijen als op DC.....

Patent is aangevraagd 8)

Of een oplaadbaar batterijtje in de dongle....kan je zaklamp ook los gebruiken....dient de Dr110 als oplaadstation...ghehhehe

Wat heb je gedaan om de midisync te maken? Ik wil zelf ook al een tijdje sync op mijn dr-110

In de midi dongle zit een clock converter circuitje met een PIC12F629....check anders me Dr55 midified draad...staat ook een schema in om de sync te bouwen op veroboard. Mocht je zelf niet zo handig zijn kan je me een pb droppen. ;)

Handy dandy die je d'r bent.....

:D

knijp kat bestaat al he ......;-]]
bisbis deis
loik

moet nogsteeds de "dr"
opzoekuh by jurk;-]

:okdan: maar wordt dit weer een 10 jaren plan Ron? ;)

ps ik weet wat er mis is met je CS....transistors voor den voeding worden besteld....:)

In de midi dongle zit een clock converter circuitje met een PIC12F629....check anders me Dr55 midified draad...staat ook een schema in om de sync te bouwen op veroboard. Mocht je zelf niet zo handig zijn kan je me een pb droppen. ;)

ah ik heb het circuit gevonden... gaat me wel lukken om te maken denk ik, allleen een pic branden heb ik geen idee van...

Ja Etaoin had dat vorige keer voor me gedaan maar ik kan PIC´s nu zelf fikken...

:dubbel: grappig!

:D

:okdan: maar wordt dit weer een 10 jaren plan Ron? ;)

ps ik weet wat er mis is met je CS....transistors voor den voeding worden besteld....:)

handig dees wel open
dennis be -awre jij kijkt de rest van leven achetrom;-]
4sure

:dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back