D Dbate Nieuwkomer Lid sinds 20 mei 2011 Berichten 7 Locatie Leeuwarden 7 mei 2012 #1 Gezocht pg 800 voor ongeveer 275,-
bikkel Everything is on the One Lid sinds 14 november 2001 Berichten 12.727 Locatie Utrecht 7 mei 2012 #2 Doe mij d'r ook drie! Je kunt beter een set kopen en je overtollige synth los verkopen dan naar een losse PG zoeken.
Doe mij d'r ook drie! Je kunt beter een set kopen en je overtollige synth los verkopen dan naar een losse PG zoeken.
Timar Vintage lid? Oude lul! Lid sinds 5 juli 2007 Berichten 1.353 Locatie Zwolle 7 mei 2012 #3 Ja, dat is waar, setje kopen. Ben ik ook elke keer van plan, de bankrekening werkt alleen niet zo mee.
Ja, dat is waar, setje kopen. Ben ik ook elke keer van plan, de bankrekening werkt alleen niet zo mee.
De Toverkoning Rapapaa...rapapaa! Lid sinds 11 juni 2002 Berichten 763 Locatie Amersfoort 7 mei 2012 #4 Waarom neem je deze niet: http://www.kiwitechnics.com/patcheditor.htm
bikkel Everything is on the One Lid sinds 14 november 2001 Berichten 12.727 Locatie Utrecht 7 mei 2012 #5 Timar schreef: Ja, dat is waar, setje kopen. Ben ik ook elke keer van plan, de bankrekening werkt alleen niet zo mee. Zie meer... Tja je bent er binnen een maand weer van af van een JX-8P. Altijd wel iemand die hem wil hebben.
Timar schreef: Ja, dat is waar, setje kopen. Ben ik ook elke keer van plan, de bankrekening werkt alleen niet zo mee. Zie meer... Tja je bent er binnen een maand weer van af van een JX-8P. Altijd wel iemand die hem wil hebben.