TR909 op Ebay.de ) nog 10 uur

Denk je dat die er uiteindelijk voor minder dan 1150 euro uit gaat?

Ik zou het je niet durven zeggen. Kwam hem tegen en zag hier op het forum dat diverse mensen hem zochten dus dacht dat is dan wel het melden waard :D

Ik zeg gewoon in de gaten houden en mocht hij aan het einde nog niet jou max prijs hebben bereikt, 20sec voor afloop je max bod in geven en dan maar hopen.

zal nog behoorlijk klimmen,gedaan met koopjes voor deze toestellen in mooie staat

(hij is vuil maar prima staat verder)

Ik lees de add anders, hij is in matige staat, een beetje zoals die van mij...

Die Potis kratzen ein bischen und einige Tasten prellen manchmal, aber das ist bei diesen Maschinen normal.

Prima staat houd bij mij in dat hij gewoon in orde is, geen kraakjes e.d. schone kast, deze is verkleurd dat poets je niet zo simpel eruit:)

Bij jou is prima staat dus kwa uiterlijk vies en technisch kan er van alles mankeren, zolang je het maar kan fixen?

Mijn Sherman is in prima staat, als je em als deur stop gebruikt.
Misschien geredeneerd vanuit een bredere praktisch nut in plaats van originele werking?
:stupid

Prima staat houd bij mij in dat hij gewoon in orde is, geen kraakjes e.d. schone kast, deze is verkleurd dat poets je niet zo simpel eruit:)

Bij jou is prima staat dus kwa uiterlijk vies en technisch kan er van alles mankeren, zolang je het maar kan fixen?

ik vind dat de kast er vrij goed uitziet,het vuil krijg je er goed uit hoor

ik zie dikwijls 909's te koop met een dikke kras erop,of deuken erin, of die plastik zijkanten die niet goed meer aansluiten,dan heb ik liever deze hier,deze krijg je zeker mooi

het enige dat me opvalt is dat de zijkanten verkleurt zijn door de zon/UV,maar liever dat dan een kras of deuk

Ow, zeker liever dat dan een kast met gaten, maar dit is gewoon geen mooie 909 en de prijs die tot nu toe geboden is valt voor mij wel onder de mooie 909 prijs....

Bij het lezen van zulke adds heb ik altijd een soort van medelijden met de mensen die zoiets niet goed lezen of denken dat het inderdaad normaal is...
In principe is het gewoon een matig/slecht onderhouden 909 die verkleurd is, waarde onder de 1000 euro.

Ja is behoorlijk vreemd, is de mijne dan 1800 waard? Zit maar 1 deuk in en pots kraken op 1 na niet.

Als de verkoper een klein beetje moeite erin had gestoken en hem zelf gepoetst had zag dat ding er al heel wat anders uit. Wat "kratzende potis" zijn zo verholpen.
Of hij dan meer als het eindbod van €1520 had gekregen...?

Ja is behoorlijk vreemd, is de mijne dan 1800 waard? Zit maar 1 deuk in en pots kraken op 1 na niet.

als het een heel kleintje is achteraan en hij is topstaat verder ,waaarom niet zou ik zeggen!

er is een 909 tendens,ik had het al een tijdje in de gaten gezien ik zelf achter een 909 aan het zoeken was

Back