Origineel geplaatst door Musicmaker Niet mooi vind ik. Als je een VSTi wilt die gratis is en goed klinkt, kun je beter de Polybit gebruiken naar mijn idee:
polyiblit klinkt idd erg goed..... en ook verbazingwekkend veel als mijn matrix1000 ..... ben benieuwd of er ooit nog een versie 1 van komt, de CPU load is wel erg hoog van deze 0.x versie
versie 1 is uit, en afgezien van de ietwat "saaie" interface klinkt ie nog steeds HEEEL vet....hij doet me echt heel veel aan mijn oberheim matrix1000 denken qua klank
Origineel geplaatst door olafmol versie 1 is uit, en afgezien van de ietwat "saaie" interface klinkt ie nog steeds HEEEL vet....hij doet me echt heel veel aan mijn oberheim matrix1000 denken qua klank
niet superlicht, maar dat komt volgens mij door de manier waarop de osc's berekend worden (iets met train-impulses ofzo) maar zeker ook niet belachelijk zwaar....prima bruikbaar op een beetje rappe PC (ik gebruik em op een P4 1.8GHz en daar eet een gemiddelde patch volgens mij iets van 10% CPU)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.