• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TE KOOP: Powerpulsar geluidskaart + A16 Ultra AD/DA converter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ferruccio

Ingeburgerd
Deze geluidskaart met breakout box (AD/DA converter) heb ik begin maart 2003 gekocht, dus er zit nog garantie op! De geluidskaart beschikt over 15 DSP's die gebruikt worden om een virtuele studio te creëren binnen je PC. Met de breakout box kun je 16 analoge inputs naar je PC routen, en dan met de bijbehorende software bewerken. Mixers, effecten, synths... Ook kun je weer de audio vanuit je PC terug routen naar de 16 analoge outputs van de breakout box om verder af te mixen. Alles is aanwezig, en je kunt dit gebruiken zonder je processor te belasten!!! Perfect te gebruiken met bijvoorbeeld Cubase, Logic, Cakewalk / Sonar, etc. De totale nieuwwaarde bedraagt 4500 Euro, en gezien het nog zo nieuw is wil ik er graag 2999 Euro voor. Wat je precies krijgt is dan het volgende:

- Creamware Powerpulsar geluidskaart (incl. doos + gebruiksaanwijzing, etc)
- Creamware A16 Ultra AD/DA converter (incl. doos + gebruiksaanwijzing, etc)
- 4 ADAT kabels om de A16 Ultra op de Powerpulsar aan te sluiten.

De reden dat ik dit alles verkoop is omdat ik ga stoppen met muziek maken. Heb je interesse? Stuur me ff een mailtje op: ftproductions@zeelandnet.nl

Gezien er zo jweinig reacties zijn geweest op het verkopen van de Powerpulsar + A16 Ultra, wil ik de prijs verlagen. De nieuwe prijs die ik vraag voor de Powerpulsar + A16 Ultra samen, inclusief 4 ADAT kabels en eventuele verzendkosten is:

2595 Euro.

Mocht je het zelfs met deze prijs niet eens zijn, mail me dan ff en misschien kunnen we samen wat regelen. Bedankt alvast!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back