Deze geluidskaart met breakout box (AD/DA converter) heb ik begin maart 2003 gekocht, dus er zit nog garantie op! De geluidskaart beschikt over 15 DSP's die gebruikt worden om een virtuele studio te creëren binnen je PC. Met de breakout box kun je 16 analoge inputs naar je PC routen, en dan met de bijbehorende software bewerken. Mixers, effecten, synths... Ook kun je weer de audio vanuit je PC terug routen naar de 16 analoge outputs van de breakout box om verder af te mixen. Alles is aanwezig, en je kunt dit gebruiken zonder je processor te belasten!!! Perfect te gebruiken met bijvoorbeeld Cubase, Logic, Cakewalk / Sonar, etc. De totale nieuwwaarde bedraagt 4500 Euro, en gezien het nog zo nieuw is wil ik er graag 2999 Euro voor. Wat je precies krijgt is dan het volgende:
- Creamware Powerpulsar geluidskaart (incl. doos + gebruiksaanwijzing, etc)
- Creamware A16 Ultra AD/DA converter (incl. doos + gebruiksaanwijzing, etc)
- 4 ADAT kabels om de A16 Ultra op de Powerpulsar aan te sluiten.
De reden dat ik dit alles verkoop is omdat ik ga stoppen met muziek maken. Heb je interesse? Stuur me ff een mailtje op: ftproductions@zeelandnet.nl
- Creamware Powerpulsar geluidskaart (incl. doos + gebruiksaanwijzing, etc)
- Creamware A16 Ultra AD/DA converter (incl. doos + gebruiksaanwijzing, etc)
- 4 ADAT kabels om de A16 Ultra op de Powerpulsar aan te sluiten.
De reden dat ik dit alles verkoop is omdat ik ga stoppen met muziek maken. Heb je interesse? Stuur me ff een mailtje op: ftproductions@zeelandnet.nl