• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop (of ruilen) Akai MPC 1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OpinDraconis

Ingeburgerd
Dag dames en heren, ik ben blij dat mijn account goed gekeurd is.

Ik wou graag mijn MPC 1000 verkopen, ik maak deze overstap omdat ik uiteindelijk toch software prefereer, heb altijd al met software gewerkt en was gewoon eens benieuwd hoe hardware zou werken.
Helaas kan ik er niet aan wennen.

Ik heb de MPC nou 2 maanden in bezit, hij is in geweldige staat en geupgrade met 128 MB.
Bij aankoop krijg je er ook een Compact Flash Card van 16 GB erbij, ideaal voor je samples.
Ook krijg je natuurlijk de doos erbij.

Wat het ruilen van de MPC betreft, ik zou graag de MPC 1000 willen ruilen voor een Maschine (niet de Mikro) inclusief de software die bruikbaar is, waar ik dus gewoon de serial code van kan gebruiken.

Mocht je hem willen ruilen, dan wil ik dat graag persoonlijk doen, omdat nou met verzenden te doen lijkt me zo moeilijk.
Het enige probleem is dat ik niet in het bezit ben van een rijbewijs, maar dat kunnen we dan compenseren lijkt mij.

Je mag hem komen ophalen of ik kan mijn best doen met verzenden, heb nog nooit eerder een pakketje verzonden, dus daar komt nieuwigheid bij kijken.

Ik heb ook nog extra benodigheden die de MPC kunnen complimenteren, ik heb het dan over monitors en een mixer, maar dat is niet inclusief.

Richtprijs is 450 euro, maar er kan altijd onderhandeld worden.

Foto:
view.php

Vergeet de Maschine, ik heb nu interesse in de Akai APC 40, met een goede compensatie komen wij er vast uit, mocht je willen ruilen met mij voor de MPC 1000.

Ik wou graag mijn late excuses geven, ik heb de MPC 1000 al een paar maanden terug verkocht, ik had echter in de tussentijd geen tijd om dit door te geven in deze topic.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back