Video Game consoles

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DeLoN

*Geluidsjager*
Het sparen van consoles is voor mij een 2e verzamelwoede geworden, dat ik graag wil sussen.
Wel heb ik hier gelezen dat er genoeg mensen zijn die een atari 2600, c64 of nintendo 8 bit hebben.

Nu mijn vraag,
wat heb je aan console(s)?
Wat voor genre games speel/spaar je?
Welke console heeft t meeste indruk op je gemaakt?

Ben heel erg nieuwsgierig, want sinds de komst van de Sony playstation is het heel erg fout gegaan met de games industrie...

:kimono: Delon

meeste indruk? snes
beste console? snes
beste spellen? snes
wat bezit ik? snes + heel veel roms
kortom, SNES, de rest is bijzaak :D

Origineel geplaatst door Bahamut
kortom, SNES, de rest is bijzaak :D

snes heerst zeker. maar laten we vooral de GBA + 256Mb romcartridge niet vergeten! (speel golden sun, ruben!)

ik heb nogal wat game consoles en dat zonder PS1 of 2, Gamecube of Xbox =)
namelijk:

4x Atari 2600 met +/- 35 spellen
2x Sega Megadrive met +/-20
2x Dreamcast met +/-30 orginele spellen + veel 'backups'
verder ook nog een Sega Mastersystem, Timex 1000, PongMachine en Gameboy

wat je er mee moet?
niks :D

beetje spelen en sparen ;)

Ha! C64, Atari, PS..... Heb het allemaal meegemaakt, maar dit was toch de eerste:

Attachments

• vec_unit_gray.jpg
    vec_unit_gray.jpg
    21,4 KB · Bekeken: 74
Ik heb momenteel alleen een PS2 met Vice city en virtua fighter 4 :)

Heb vroeger een NES gehad en dat was echt gewoon vet! SNES roeleert ook de pan uit.
Mario was zo cool op die console!

Ik heb gewoon een [omgebouwde] PS1 met een zooi gekopieerde spellen, en dat vind ik goed zat.

Atari 2600
Nintendo Nes
Nintendo Snes
Nintendo 64 (4x) één japanse versie:D
Nintendo gameboy color
Nintendo gamecube
Dokter V voor nintendo 64 (bijna alle spellen op cd)
Sega Dreamcast (sonic!!!!)
en nog wat nintendo emulators op de pc.

Ik speel het liefst adventure games en voetbalspellen:D

Favoriete consoles: Nes, 64, Dreamcast

8)

mocht er iemand zijn die een complete collectie wil kopen, kan ie mij mailen.. 8> of je wilt r je studio app's voor ruilen.. :biertje:

2x c64
msx 1+2
p2000
philips videopac g7500
nes
2x snes
megadrive
gameboy 2x wit,1x groen,2x pocket (blauw,geel),colour paarstransparant
gamegear
PSX
N64
Dreamcast

dit alles met een zee lading aan games en asscoires..(stuurtjes/arcade sticks/extra gamepads etc,gewoonweg "veel")

maarja, ik krijg ut never nooit niet in 1 koop/ruil kwijt.. =( misschien aan een museum ofzo(ivm goede staat en dozen) :eureka:

Sega mastersystem ruled voor mij nog altijd enorm en niet in het minst Sonic onze Hedgehog. 'k Heb wel playstation gehad en heb nu een Nintendo 64 emulator op mijn comp, maar die oude dingen raken mij toch nog altijd meer dan al dat nieuwe geweld hoewel ik nog maar 20 ben :D Doet mij eraan denken dat ik nog altijd 2 controllers zoek voor mijn mastersystem, mocht iemand nog wat op overschot liggen hebben ... 8)

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Doet mij eraan denken dat ik nog altijd 2 controllers zoek voor mijn mastersystem, mocht iemand nog wat op overschot liggen hebben ... 8)

helaas, maar daar ging de "6 punt(ipv 4punt)pad toch zo snel van kapot?

wie gebruikt de NEMU emulator met kaillera voor de N64? zoja, potje Mariokart 64 ?
of anders Zsnes netplay iemand?
:D

De emulatoren mag ik niet goedkeuren hoor ;)

Heb 3*C64
Atari 2600
5 Gameboy classics
NES komt eraan
en SUPERNES ook...

Leuke 2 spelerspellen en de mascottes van Nintendo vind ik gewoon tof...

Origineel geplaatst door Maleh
helaas, maar daar ging de "6 punt(ipv 4punt)pad toch zo snel van kapot?

Ik begrijp de woorden, maar niet de zin. :confused:

attachment.php

Damn Shortwave. Dat is toch dat ding met die vector achtige spellen. Ik bedoel van die lijntjesachtige figuren op een zwart/wit scherm?

Oh Muff heeft zo'n verderfelijke playstation2. Sorry Delon :D

Ik geef nog altijd de voorkeur aan die unit van Call-TV. De kinderen zijn er dol op. Ook leuk voor op vakantie of als er bezoek is. Simpelweg topkwaliteit!

Origineel geplaatst door thegreatmuffin

Oh Muff heeft zo'n verderfelijke playstation2. Sorry Delon :D

Ow zo erg bedoelde ik dat ook niet, maar heel ben nog geen jaguar, saturn of neo geo tegengekomen?

Origineel geplaatst door Fokov
Ik geef nog altijd de voorkeur aan die unit van Call-TV. De kinderen zijn er dol op. Ook leuk voor op vakantie of als er bezoek is. Simpelweg topkwaliteit!

En was jij dan zo n snelle beller?:kroon:

2x Atari 2600 met een stuk of 15 spelletjes. :)

Een een GB classic + nanoloop

de OUDE, GRIJZE, GROTE gameboy.

ik had vroeger een echte europese megadrive en NES, maar die heb ik weggedaan samen met m'n brein. sindsdien maak ik muziek!

ps. mijn passie is (en blijft) arcade games, en dan specifiek de fighters en shooters. ik ben van mening dat alle spellen waar er geen rekening gehouden wordt met dat je het in 1 keer uitspeelt per definitie niet deugen! :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back