Video Game consoles

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ps. is iemand anders net zo opgewonden over SNK vs. capcom chaos? snk maakt het, niet capcom (zoals bij de zeer treurige capcom vs. snk 1 en 2). dit wordt echt een geniaal fighting game van buitenaardse proporties!

Hiero (gezamenlijke collectie)

Nintendo NES (ooit gehad, nu weer terug)
Nintendo SNES (2 keer, 1 ligt er uit elkaar, slijtage :) )
Nintendo Gamecube
Nintendo Gamecube Gameboy Player (schuif eronder, duw er een cart in en hoppa)
Nintendo Gameboy (oude versie, 1 rij pixels dood)
Nintendo Gameboy Color
Nintendo Gameboy Advanced
Nintendo Gameboy Advanced SP
Sega Megadrive met het heilige Sonic-4-tal - Sonic 1, 2, 3 en S&K, de rest is bijzaak. Al zit er bij de Cube ook nog de Sonic Megacollection... -bijna- net zo goed!)
Commodore 64 (2 keer zelfs, maar ik heb er een voor mezelf gehaald - bij de andere waren de cursortoetsen dood en de joystick ge-Decathlon'd :) )
Commodore Amiga 500 (nog geen SCART-kabel voor van comp > TV - :( Wie heeft er een over? - in ruil voor een vlaai gekregen van iemand die er mee kapte, hoogstwaarschijnlijk onder dwang van z'n vriendin :D )
Commodore Amiga 3000T - met CD-rom, Tape-drive, flickerfixer voor PC-monitors. Wat voor HD's passen hier trouwens in? Lemmings is wel grappig, maar we moeten het ding nog compleet doorgronden. Ga ik zeker nog eens doen.

Wat ik eigenlijk nog wil - Mario 64 en Pilotwings en een N64. Dat laatste is een heeeeeerlijk rustgevend spel, gebrek aan polygonen erbij genomen. We hadden er een, maar die heeft m'n broer verkocht in ruil voor reisgeld naar de VS.

Playstations zijn nooit iets voor ons geweest.

Mometeen:
-2 nes 8
-1 2600 woody 6 sw
-1 2600 black 4 sw
-1 2600 J manauals
-1 ext. hd atari
-1 XE system atari manuals
-1 C64 manuals
-1 pong
-1 zx 1000 telex incl ram exp.manuals
-1 msx incl tape recorder manuals
-1 G 7000 inc manual
paar pc,s

en de rest wat ik vergeten ben. 8)

Laatst gewijzigd:
Iemand nog geinteresseerd in een msx 1 toshiba?
Als je verzendkosten betaalt heb je m...:biertje:

Cool spelletjes

Cool spelletjes

Spelcomputers tja das een 2e hobby van mij ik heb:

Nintendo 8 Bit 8)
Nintendo 16 Bit met super wild card (2x) :p
Nintendo 64 8~
Nintendo Gameboy :gaap:
Sega 8 Bit 8)
Sega 16 Bit *)
Sega Multi Mega :kroon:
Sega Gamegear
Sega Nomad
Turbo Duo RX (uit Japan :))
Atari Linx
Atari Jaguar
Atari 2600
Philips CDI
Philips G7000
Philps in2it
Swan Cristal (uit Japan)
Neo Geo Pocket
Sony ps ONE

Een arcade kast met Neo Geo MVS systeem en nog wat Jamma boards van Soul Edge,Double Dragon en Salamander 2(excl uit Japan :halleluja )

Ook nog een aantal Nintendo Game&Watch lcd spelletjes

En niet te vergeten de "next gen"consoles zoals PS2 ,Gamecube met gameboy player en XboX

Ik wil alleen mijn verzameling zeker voor de helft in krimpen want het is hier een grote puinhoop met al die spelcomputers

:halleluja 8)

consoles hier in huis.. tja.. d'r slingert ergens een Gameboy Advance rond (met name voor de zomervakanties) en op zolder staan 2 C64 stoffig te wezen (maar of dat nou echt een console is?)

Oh enneh spelletjes voor de GBA? vanalles wat (platform / racing / sport)

Op zolder ligt als het goed is nog zo'n Philips VideoPac-geval met een koffertje met ca. 12 spellen stof te vergaren......

Hey 6, heb je voor die Amiga's monitoren, of haak je die aan de TV? Ik zit me al de hele tijd rot te zoeken naar cheape kabels voor dat ding, maar die beginnen @ 15 euro en dan moet ik er bij reizen, omdat de verzend (de eerste keer dat je besteld) fokking hoog is.

4 C64 :halleluja:

Ik HAAT consoles tot in het diepst van mijn hart, :duivels: ik ben een hele fanatieke gamer, heb alles meegemaakt van MSX, C64 tot Amiga en PC, maar consoles ben ik altijd verre van gebleven. In mijn optiek zijn consoles en de games daarop DE definitie van de consumptiemarkt, hap snap spelletjes zonder pretentie. De kwaliteit van de games, mede dankzij bedrijven als EA zijn daardoor sterk achteruit gegaan. De beste games allertijde vind je niet op consoles, games als Monkey Island, Starcraft, Max Payne, zijn allemaal PC games. Ook de grafische kwaliteit van PC blijkt altijd weer hoger te zijn dan de duurste console.

Laatst gewijzigd:
ik beoordeel liever een spel apart en niet het systeem waarop gespeeld wordt :)
ik vind heel veel moderne spellen vreselijk, op wat voor systeem dan ook

Origineel geplaatst door shortwave
Ha! C64, Atari, PS..... Heb het allemaal meegemaakt, maar dit was toch de eerste:

yeah, die heb ik ook nog ooit gehad.
Had ik nooit moeten verkopen.

Ik heb ook erg veel gameconsols gehad en ook nig steeds een aantal in mijn bezit.

Zoiezo alle nintendo spelcomputers
Atari 2600
Atari Linx
2x philips videopac g7000
en nog de eerste philips spelcomputer met jaja: spreepjes tennis ( zoals ik dat toen noemde :) )
en een hele boek spellen natuurlijk.

Welke ik gehad heb is te veel om op te noemen.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back