manvsmachine
Electribe junk
Oh s..., bc212l moet ik nog. Ik stuur je wel even berichtje.
Wordt het bij jullie een matched bc550c of een 2sc1583?
Matched bc550
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh s..., bc212l moet ik nog. Ik stuur je wel even berichtje.
Wordt het bij jullie een matched bc550c of een 2sc1583?
De that 300 kun je bij profusion wel krijgen, maar daar moet je er minimaal 3 afnemen en dat maakt het duur. Ik zou smallbear aanbevelen. Die is in verhouding de goedkoopste. Ebay kun je voor de THAT300 vergeten.
De CA3083 heb ik van de ebay shop littlediode. http://www.littlediode.com

2SC1583 is inderdaad niet de moeilijkste om te vinden. Daar zou ik ook gewoon de originele voor gebruiken, maar dat is makkelijk praten want daar heb ik zelf nog voorraad van
Tempco is afhankelijk van hoe gehecht je bent aan de wirewound (PT146?) die ik op de foto zie. Ik heb ooit een grote batch kleine 1/8 watt tempco's ingekocht (1k, 2k, 10k) van 3300ppm. 3300 schijnt beter te zijn voor VCO's dan 3500, maar je ziet vaak 3000 of 3500 omdat die lange tijd beter verkrijgbaar waren. Het is wel aan het verschuiven. MFOS levert ook al geen wirewound meer omdat ze gewoon te duur zijn (paar euro vs een paar dubbeltjes).
Als je hem helemaal strak trekt met preciezie-componenten verlies je denk ik ook wel wat van de charme...Laten we trouwens wel zijn, alles wat je er aan moderne componenten in stopt zal beter zijn dan wat Roland destijds gebruikt heeftAls je hem helemaal strak trekt met preciezie-componenten verlies je denk ik ook wel wat van de charme...
De seq4 lite?
Ja de Seq4 Lite. Ik overweeg zelfs om er nog eentje te bouwen. Al moet ik dan wel gaan bezuinigen op de componenten.

Synnys en Dennis, zin om samen te bestellen om zo de kosten te drukken?
Per pm verder gaan?