• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Plugiator, SPL Qure, PCM60 en diversen..leuk spul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Midimartin

Gearjunkie
Hoppa...opruimen hiero!

Modules:
-Plugiator module met alle plugs (leuk ding!!!) voor 250 euro
-Novation Supernova Pro X voor 575 euro
-Roland R8M voor 5 tientjes
-Waldorf Micro Q voor 170 euro (voeding ingang is een beetje wankelig...maar werkt wel)
-Roland MKS100 8bitter sampler voor 50 euro (met 1 Quickdiscje...)
-Wersi VEX60 module (in een DX1000 kast...de geupgrade destijds) voor 100 euro (obscuur bakkie)
-Korg DSM1 HD met SCSI dus!!! gewoon een 540mb harddisk aan gooien en gaaaaaaan!....vette bak voor 250 euro
-Siel EX80 module (DCO)...lekker ding voor 140 euro
-Elka EM44 Module...display backlit is dood maar ik heb de nieuwe er al voor liggen...is wat werk aan....meenemen voor 150 euro samen.

Synth's:-Roland D50 in hele nette staat voor 350 euro
-Wersi MK1 SIII synth....rare bak in mooie staat...wel ff aan sleutelen...daarom 100 euro
-Korg Poly61...is niet helemaal deaud maar moet wel goed onderhanden genomen worden...dus 100 euri's

Outboard:

-Tascam DP02CF (8 sporen Recordertje...handig machientje) voor 200 euri
-Bellari Buizen (Goudkleurig met VU's) Stereo Compressor (19") voor 450 euro
-Bellari Buizen (Goudkleurig met VU's)Stereo Mic Preamp (19") voor 350 euro
-Bellari Buizen (Goudkleurig met VU's)Stereo Exciter (19") voor 350 euro
-Lexicon PCM60 (Klassiekertje onder de reverbs) voor 550 euro
-Zoom 9120 19"Multieffekt...handig voor erbij ...en dat voor maar 90 euri
-DBX 263 De-essers (heb er 4 van) voor 80 euro per stuk (errug goede machines!)

Ik zoek/ruil:

Njahhh....ik wil eigenlijk een protools mix24 setje bouwen en heb daar dus onderdelen voor nodig...vooral een of meer adatinterfaces en de mixfarmkaarten en dergelijke...het moet een 32in/uit systeem worden volledig op adat...die adda converters die er standaard bij zitten zuigen nogal namelijk ;-)

Mijn Korg Micro X (black) met originele Oranje EK koffer..... mag weg voor 240 euro

Ik sta open voor ruilvoorstellen trouwens...maar centjes zijn ook goed...

De Poly 61 en de Micro Q zijn weer terug in de aanbieding wegens afhaken koper.

`k heb trouwens ook een Protools ADATbridge in de aanbieding....heb gekozen voor native dus deze hoef ik niet meer gebruiken...mag weg voor 120 euri´s....dan heb je bij je protoolssetjes toch zomaar ff 16 in en uit erbij!

Komt u maarrrrr!........

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back