Roland TR-808

Status
Please reply by conversation.

CS80

Stamgast
Dag mesen,

ik ben op zoek naar een Roland TR-808 in nette staat, zonder modificaties, MIDI-uitbreiding of andere rotzooi, gewoon een lekkere 808 die in goede staat verkeert.

Ophalen een optie als je in de buurt van Enschede, Hengelo of Denekamp (of misschien ook Venlo, Nijmegen of Arnhem) woont.

Ik hoor het wel.

Bedankt voor het lezen en jullie reacties,

Stephen.

Belachelijk, die gast. Zo´n maand of twee geleden had ik al contact met hem geleged, en hij zette de vraagprijs voor de 808 zomaar met 1.000 Euro omhoog.

En de andere 808 met houten zijkanten vind ik spuuglelijk...

Alleen maar particulieren svp, géén gearpooiers.

Stephen

Oscidance sux!

Ja, en ze zijn blijkbaar allemaal dol op zijn spullen want de 808 is er nog steeds -- en zal er ook nog een poosje blijven staan als er niet een gek komt opdagen die er alles voor geeft.

Ik ben wel zielig maar zeker niet gek!

Stephen

2199, geen geld! Door zulke advertenties komen er hier mensen die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen dat ze een godsvermogen vragen voor hun 808. Die van mij gaat trouwens nooit weg, ik eet liever 3 maanden water, zeep, spinnen en brood, dan dat mijn 808 weg gaat.

Succes met de zoektocht.

2199, geen geld! Door zulke advertenties komen er hier mensen die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen dat ze een godsvermogen vragen voor hun 808. Die van mij gaat trouwens nooit weg, ik eet liever 3 maanden water, zeep, spinnen en brood, dan dat mijn 808 weg gaat.

Succes met de zoektocht.

Bedankt, en smakelijk eten nog, hoor! :biertje:

Stephen

ja, die vraagprijs is idioot. "fully serviced"? even gekeken of alles werkt bedoelt hij zeker.
ik zou dit soort lui vermijden, ze verzieken de markt. er komt er vast wel een langs binnenkort voor een normaler bedrag

Ja, dat is ook altijd een mooie. Volledig nagekeken, dus dan mag je extraveel betalen. Terwijl het volgens mij logisch is dat als je iets verkoopt dat t gewoon doet en in redelijkheid onderhouden is...

ik weet niet wat snuifhouse is, maar het klinkt wel als een redelijk correcte omschrijving.

ik denk dat je erg blij mag zijn als je een supermooie kan vinden voor 1800e ofzo dezer dagen

ze gaan helaas naar de 2000e en meer

Tussen de 1400 en 1600 lijkt dezer dagen (helaas) de vraagprijs, voor een goed werkende...

Wat volgens mij dik in orde gaat. Ik bedoel, ik zou liever 1.250 Euro aan een 808 willen besteden (want zoveel is ie volgens mijn inschatting waard) maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijk. Meer dan 1.500 piek zie ik persoonlijk niet zitten, zó wanhopig ben ik niet op zoek.

De marktprijzen kunnen mij niet schelen. :kont:

Stephen

nou, sinds een tijdje heb ik ze echt niet meer voor onder de 1750 gezien (vraagprijs, zal er waarschijnlijk ook wel voor betaald worden)

nou, sinds een tijdje heb ik ze echt niet meer voor onder de 1750 gezien (vraagprijs, zal er waarschijnlijk ook wel voor betaald worden)

Ja, dat kan best. De gekken worden steeds meer...

Stephen

Vraag en aanbod, zo werkt het nou eenmaal. Kan je wel je hakken in het zand zetten maar dan zal je nooit een echte 808 in bezit hebben.

De lol is er inderdaad wel af qua prijzen en ik ben blij dat ik er al een heb staan. Niet zo lang geleden nog was 1.250,- een beetje de normale prijs....volgens mij is dit een van de snelste stijgers in vintage land van de laatste tijd. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik 1.700,- nu als normale prijs zie of zo (als je geduld hebt en goed zoekt, zal je ze gerust nog wel goedkoper kunnen vinden).

Status
Please reply by conversation.
Back