Brute Mac G5?

fuse

Gepokt en gemazeld
Bounce en andere appelaars zullen hier content mee zijn.
De specs van die nieuwe G5 zijn uitgelekt.

Natuurlijk weer brute cijfers. Maar nog geen prijzen.

(bron: tweakers.net)
http://www.tweakers.net/nieuws/27572

Dus eh jongens, ga maar alvast sparen. ;)

:okdan: :okdan: :okdan:

Wouououououwwwwwww!!!
Zo'n Mac....wat goede software.....2 TFT monitoren....knalllluuuuuhhhh maar:dj:

8 GB ram...
twee keer een 2GHz processor erin8~

Alleen nu de prijs nog van dit bakbeest...:bekdicht:

Aaaaaaaaaaarrrgghhhhhhhhhhhh!

mensen die geilen op PC/Mac specs!!!

Ik weet 't. Ik doe het zelf ook.....

Kom voor de lol 's kijken in het serverpark bij mijn werk. Zelf een doos tissues meenemen....

ff een leuk mannetje!

:kimono:

Origineel geplaatst door Nolet
Aaaaaaaaaaarrrgghhhhhhhhhhhh!
mensen die geilen op PC/Mac specs!!!

Is toch leuk...;)

Toevallig ben ik net aan het kijken naar een nieuwe Mac en wist dat er deze zomer nieuwe zouden komen. Dus hoe eerder hoe beter! En nu maar hopen dat de specs waar zijn, en dat hij betaalbaar is. Maar dat horen we denk ik a.s. maandag wel van Steve Jobs.

Heeft u die Quad Xeon met Raid 10 setje ook in het blauw? Want die kleur van deze staat me niet zo aan. :W

........

Nou ja, belangrijker vind ik de introductie van 64 bitters voor desktops. Daar zul je nog heel wat gekl**t mee krijgen als je software niet goed werkt. Of het nou merk X of merk y is.
Maar voor multimedia dus wel superinteressant. Want dan worden de berekeningen van floats ook veel sneller en hoeven ze niet te goochelen met 32 bits naar 64 bits zooi en weer terug. Want steeds meer softsynths zijn al 64 bits. Wat de geluidskwaliteit ten goede komt. Helemaal als je bedenkt dat dan de VA synths qua geluid dan minder gaan klinken omdat de algoritmes navenant hetzelfde zijn maar de precisie toeneemt. Dus over een tijdje gaat het net zo slecht met de VA markt als met de sampler markt nu. :)

Back