Goedkope leuke synth

Status
Please reply by conversation.

Morpher

Ouwe rot
Hey allemaal!

Voor een lofi project zoek ik nog een leuke goedkope synthesizer!

Denk hierbij aan bijvoorbeeld een Yamaha PSS-480.

Dus kort; Een synth met keys en midi, die editbaar is en dirtcheap.

:okdan:

Ik heb een Kawai MS710 met vier octaven Miditoetsen, met MIDI, ingebouwde synthesizer die je zelf kunt programmeren, auto met drums en akkoord en adlib waarmee je leuke riedeltjes erbij kunt zetten. En een kleine recorder erin. Drumpads en pitch/modulatieknoppen.

Mag weg voor 40 euro.

Phochos

Foto Kawai MS710

Attachments

• KawaiMS710.jpg
    KawaiMS710.jpg
    45,6 KB · Bekeken: 54
Hey Matana Teknik bedankt voor je aanbod maar ik bedoelde wel een nog dirtcheapere synth haha!
Kawai MS710 heb ik zelf al Phochos! Jammer :(

Iemand misschien nog een PSS-480 (Yamaha) in de aanbieding?

Heb nog wel een Yamaha PSS780 die ik net heb binnengekregen. Mag weg voor 60 euro + verzendkosten 6.75 euro.

Hoor graag van je.

Phochos:D

Yamaha PSR-36 is ook leuk :D

Ik heb nog een PSR36 voor je, zit een klein dingetje bij. Het volume is hard zowel als ie op minimum als maximum staat, maar verder werkt hij prima.

Mag eventueel weg voor 60 euro, wel dan ophalen bij me thuis.

Phochos

Was het geen grap dan?

Nee, ik zag dat hij een PSR36 zoekt en deze mag van me weg. Omdat ik straks nog de PSR1 DJX binnenkrijg.

Phochos

Ok, maar tcoh snap ik het niet, de PSR36 die net binnen is mag weg omdat er een PSR1 DJX binnenkomt, maar die laatste daar hoor ik je al 3 weken over.. Waarom kwam de PSR36 dan net binnen en waar blijft de PSR1 DJX dan?

Ok, maar tcoh snap ik het niet, de PSR36 die net binnen is mag weg omdat er een PSR1 DJX binnenkomt, maar die laatste daar hoor ik je al 3 weken over.. Waarom kwam de PSR36 dan net binnen en waar blijft de PSR1 DJX dan?

De PSR36 heb ik al maanden in huis, de DJX1 komt over een maand of twee, die neem ik over van Smackos, staat in de wacht.

Phochos

je kan zoeken op een yamaha cs1x

Jongens bedankt! Heb er eentje gevonden via DM!

Deze kan op slot tenzij jullie verder willen discussiëren haha!

Status
Please reply by conversation.
Back