• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC2000 met flashcard reader, keystation 61(splinternieuw), studio opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
707: €300

Alles werkt zoals het moet, originele adapter (contact is door mij vervangen - er kan nu dus ook een universele adapter op), niks kraakt, alle knopjes en schuivertjes aanwezig, geen krassen, ... Tweede eigenaar.

Mpc2000 met cardreader: €200

Het schermpje heeft zijn beste tijd gehad, maar als je de Mpc flow kent lukt het perfect om ermee te werken. Inclusief cardreader met 2gig flashcard.
Doe hem weg omdat hij hier simpelweg niet meer gebruikt wordt (door andere aanpak de laatste 3 maand). Spotprijs voor een oud machien.

M audio keystation: €120

Simpelweg nieuw ( was kapot en heb van keymusic na een paar maand een nieuwe gekregen). Staat hier sindsdien nieuw in de doos, inclusief Ableton lite

Af te halen in Gent,
Verzenden mogelijk, behalve vr de Mpc. Fotos en filmpjes volgen deze week.

Ruilen voor Maschine mag ook.

Last edited by a moderator:
TR707 is niet meer te koop.

Schermpje MPC2000

MPC2000 en SCSI Flashcardreader

Geen ruil.

MPC2000 + SCSI cardreader: 200 euro (absurd lage prijs omdat het schermpje van de MPC2000 wel wat kapotte lijnen heeft, en de floppy drive niet helemaal betrouwbaar is, daarom dat ik een SCSI cardreader gebruikte)

Keystation 61 (nieuw) 120 euro. In doos, met handleiding, Ableton lite.

Attachments

• IMG_1767.jpg
    IMG_1767.jpg
    50,5 KB · Bekeken: 59
  • IMG_1769.jpg
    IMG_1769.jpg
    24,3 KB · Bekeken: 59
  • IMG_1770.jpg
    IMG_1770.jpg
    54,6 KB · Bekeken: 55
Alweer wat reacties - maar niemand heeft blijkbaar zin in een cheapo MPC2000 + flashcardreader.

Waarom verkoop ik hem (zo goedkoop) - omdat het een oud beest is, en dat is vooral te merken aan het schermpje - en omdat het toestel fysiek in de weg staat. Er moet plaats komen. en de MPC2000 is echt een baas van een bak.

Het keystation 61 keyboard is splinternieuw, niet gebruikt, inclusief alle software (Ableton lite), handleiding, ... - gewoon nieuw, alsof je hem in de winkel koopt, maar dan voor een pak minder centen.

Waarom moet die weg? Omdat ik er niks mee kan aanvangen en het (sinds ik een nieuw toestel gekregen heb) hier gewoon in de doos staat te staan... in de weg.

Ik hoor niks meer van de geïnteresseerde.

Ok dan haal ik hem uit reservatie.

Alles is dus nog beschikbaar:

MPC2000 + cardreader: €200
Keystation: €120

Komt er nog bij:

Gator 8U flightcase, wat krassen op maar who cares: €50

Komaan mensen.

Enkele mensen toonden interesse in de MPC2000 maar ik hoor van geen enkele nog iets.
De cardreader apart blijkt populairder - maar is ook nog niet verkocht.

Ik heb hier nog een Behringer 24 kanaals mixer liggen met een aantal kanalen waarvan de 'gain' knop niet veel meer doet (die het soms een paar weken doen, en dan plots opnieuw uitvallen). Waarschijnlijk eenvoudig op te lossen voor iemand die wat spare-parts liggen heeft.

De mixer staat ook in de weg - die mag je gratis meenemen bij één van de andere toestellen.

MPC2000 en cardreader voorlopig gereserveerd.

Keystation 61 es nog steeds in nieuwstaat ongebruikt te koop in originele doos enz...
Pricedrop: 110 euro exclusief verzending.

Gator flightcase 6U (niet 8U zoals in vorige post stond): zo ééntje: http://www.thomann.de/be/gator_gr6l.htm
Pricedrop: 30 euro.

Behringer mixer (niet in perfect werkende staat): gratis af te halen in Gent.

Mailen kan naar alienrobotdance@gmail.com

Last edited by a moderator:
Studio opruiming

Studio opruiming

Ik kan de MPC2000 bij nader inzien niet veilig verzenden - daardoor is hij terug te koop.

Dus MPC2000 met onbetrouwbare floppy, scherm met lijntjes en shift knop die iets harder ingedrukt moet worden... 100 euro Ik heb een paar stevige beats gemaakt op deze machine, hij werkt eigenlijk naar behoren, enkel de gewoonlijke ouderdomstekenen.

SCSI Flashcard cardreader incl. 2 gig flashcard. (kan verzonden worden): 150 euro

MPC2000 + SCSI Cardreader samen: 200 euro

Gator flightcase 6U: 30 euro

M-Audio Keystation 61 splinternieuw keyboard/midi controller: 110 euro (kan verzonden worden)

Te duur? Of is de crisis toegeslagen op synthforum? 8>

MPC2000 + SCSI compact-flash-kaartlezer... 200 euro of doe een voorstel.

Laatste poging hier op het forum, anders smijt ik de kaartlezer op E-Bay waar ik er makkelijk 250 euro voor kan krijgen en gaat de MPC op zolder.

M-Audio Keystation 61 es in absolute nieuwstaat. Nieuw-nieuw-nieuw. In doos, met Ableton Lite, handleiding, enz... alles origineel en ongebruikt.

Gator flightcase nog steeds beschikbaar.

Behringer 22 kanaals mixer met 2 aux sends en direct outs + 1 stereo bus. Aantal kanalen waarvan de gain knop niks meer doet (kanalen doen het dus eigenlijk nog, maar er komt maar heel zacht geluid door). Staat in de weg.

Om op ieders vraag te antwoorden:

Alles is nog te koop - behalve de TR707 niet meer.

Ik heb een 'bod' op de MPC2000 + cardreader gekregen van €190. Ok voor mij maar de geïnteresseerde reageert niet meer.

M-Audio Keystation 61es (splinternieuw) en Gator flightcase staan hier ook nog.

Heel veel interesse in de MPC2000, maar omdat ik hem niet wil versturen haken veel kopers af.

Al de rest staat er ook nog.

Splinternieuwe Keystation 61 es (verder bovenaan staat uitgelegd hoe/waarom hij splinternieuw is).

Veel interesse, maar steeds mensen zonder wagen of mensen die het niet zien zitten om de MPC te komen ophalen.

Dus: nog steeds alles te koop... ik verkoop het liever hier dan via ebay!

Wil best ruilen voor een Korg PADKONTROL, eender welke versie...

Nog steeds te koop: MPC2000 + cardreader: 200 euro (in niet perfecte maar wel werkende staat) Wordt niet verzonden!

Keystation 61 es in absolute nieuwstaat (ongebruikt in doos): 110 euro exclusief verzending.

Komaan dames/heren... wat houdt jullie tegen?

Alles is er nog.

Moderator: kan de titel veranderd worden in 'MPC2000 met flashcard reader, keystation 61(splinternieuw), studio opruiming.

Bedankt.

KICK!

Niemand die geïnteresseerd is in een MPC2000 mét SCSI cardreader voor een schamele 200 euro?

En een splinternieuwe keystation 61 es voor 120 euro?

Ik krijg hier biedingen van 120 euro voor MPC + kaartlezer, en dat terwijl die kaartlezer alleen al 200-300 euro 'straatwaarde' heeft - voor alle duidelijkheid: dat is belachelijk.

200 euro is een mooi bedrag voor het apparaat+kaartlezer. De MPC is niet in topstaat, maar is wel nog perfect te gebruiken, ... je ziet bovenaan de thread een filmpje en enkele foto's...

Alles staat er nog.

MPC+kaartlezer
Keystation 61es (splinternieuw)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back