ik ben nieuw

rudolfskippy

Nieuwkomer
Hoi forumers, ik ben Rudolf Schipper 35 jaren oud waarvan 25 jaar in de muziek, ik rommel wat muziek voor websites en orkestbanden voor artiesten en achtergrond in elkaar en ben in de vrije uurtjes naast mijn werk als kraanmachinist altijd ant freaken in de studio. Ik ben in t bezit van 16 synths met keys en 6 modules plus een rhodes mk2 stage. Als er nog vragen zijn dan hoor ik t wel. Greetz Rudolf.

Ok mijn materiaal: hou je vast: yamaha:s90es, sy99, sy77, dx7iifd,. dx7mk1. Roland: jd800, jd990, juno stage, juno 60 met kenton dcb to midi, d50, jp8080, jx10se. Korg: triton, m1rex, electribe mx1sd. Nord: wave, nord lead 2x. Ensoniq: ts12. Kurzweil: k2500r. Emu: vintage keys, procussion. Alesis d4. Moog little phatty 2 se. Kiwi tecnics patch editor. Pc met motu 8pre, en sonar 8. Fx: tc electronic m-one xl, alesis midiverb 4, en nog wat losse randapp. En dat alles in een eigen studio van 4,5 bij 5 meter. Oja en nog een rhodes mk2 stage piano uit 1981, volledig gereviseerd door ep service schagen. En als monitoring krk 8 en 10 sub.

Laatst gewijzigd:
welkom.JPG

Dan was je er vroeg bij ;)

Die heb ik ooit ook gehad, leuke synth :okdan:

Welcome hiero :halleluja

en ik heb m nog steeds, mijn eerste keyboard was een casio/hohner ding dus de JD is mijn eerste echte pro bak met hulp van ouders natuurlijk, op 15 jarige leeftijd had ik geen fl 5000,-

Ik ook nie, wel een paar leuke vriendinnetjes :{

Misschien wordt het tijd dat je eens een lijst met namen maakt en hier post.
Het lijkt erop dat je in bijna elke thread even vermeldt dat je veel vrouwen hebt.
Met een lijstje met namen weet iedereen meteen waar hij aan toe is, dat is toch veel effecienter en handiger?

p.s.:
Nog een tip: je kan de namen ook in je signature plaatsen...

ow vergeet ik rudolfskippy helemaal welkom te heten :)
Welkom en een leuke lijst met synthesizers heb je daar;)

welkom
jd800, not a bad way to start

Een lijstje met namen

Denk niet dat ze daar op zitten te wachten, kan zijn dat ze ook op het forum actief zijn en dan breng ik mezelf in een lastig parket, nietwaar.
Had je vorig jaar maar op de meeting aanwezig moeten zijn, dan had je er misschien ook van mee kunnen genieten.

Back