Schizophrenia - Ft. Emily Richards

ano220424

in de ban
in de ban
Moet de bass nog eens opnieuw doen, maar voorlopig geen zin meer.
Is maar voor de lol.
Voice : Emily Richards
Hobo : Jan Hendrickx
Virus TI : Pad
JD990 : Strings
JD990 : Bass
SuperNova II : Bells
Blofeld : Atmo
Battery 3 : Drums

Attachments

• Schizophrenia_Ft. Emily Richards.mp3
    7,5 MB · Bekeken: 90
je hebt goed naar Delerium geluisterd

Luisterd lekker weg.. Vind het arrangement mooi gemaakt :okdan:

Vocalen klinken een beetje raar.. kan het niet echt onder woorden brengen.. maar alsof er een frequentiegebied erg versterkt is ofzo (??) Qua mix vind ik em verder erg ok :)

Leuk nummer, erg sfeervol. Af en toe vind ik de vocalen een beetje teveel aanwezig, alsof er teveel tekst in een te korte tijd wordt gepropt. Zoals rond 1:55 tot 2:05 minuten. En soms lijkt het alsof er één woord een heel end naar beneden is gepitcht (bijv. bij 'this time' op 1:07). Je zou het nummer trouwens nog best wat kunnen uitbouwen, wat variatie qua instrumentatie kunnen aanbrengen, een solo van het een of ander bijvoorbeeld. Desalniettemin met plezier geluisterd!

Leuk nummer, erg sfeervol. Af en toe vind ik de vocalen een beetje teveel aanwezig, alsof er teveel tekst in een te korte tijd wordt gepropt. Zoals rond 1:55 tot 2:05 minuten. En soms lijkt het alsof er één woord een heel end naar beneden is gepitcht (bijv. bij 'this time' op 1:07). Je zou het nummer trouwens nog best wat kunnen uitbouwen, wat variatie qua instrumentatie kunnen aanbrengen, een solo van het een of ander bijvoorbeeld. Desalniettemin met plezier geluisterd!

Dank voor het compliment. Jij hebt erg goed geluisterd. het is idd zo dat "this time" op 1:07 naar omlaag werd gepitched. Ik ben lui geweest en heb dat met Logics 5.5 standaard stretch & pitch factory gedaan. Dat had natuurlijk met Melodyne gemoeten waardoor je dit erg goed hoort.
Ik had gedacht er mee weg te komen maar dat blijkt nu buiten de waard gerekend...:D

Maja, ik maak enkel nog muziek voor de lol dus ik lig er ook niet wakker van.
Je hebt ook gelijk wat het verder uitbouwen betreft. Dit soort pop nummers is werken werken werken tot alles helemaal goed zit. Maar ik verdien al lang geen centen meer met muziek dus ga ik er snel over heen...

Back