(Gespot) Yamaha DX 1

marcuuu

Gepokt en gemazeld
op www.interface.nl
Te koop: Te koop een legendarische synth Yamaha DX-1 er zijn er maar 250 gemaakt over de hele wereld, dus voor de collector een must om te hebben. Dit is de master van alle DX synth's uit de Yamaha reeks. Laat even van je horen...

Attachments

• dx1.jpg
    dx1.jpg
    34,3 KB · Bekeken: 102
Vintagesyth.org:
Current$$ $2,000 - $5,000

Volgens mij is het wel de enige DX synth met CV out.

wat een kolossale bak zeg!

Op sonicstate staat gewicht 51 klio :D laatste verkocht 3000 usd

Past mooi bij een Matrix 12 en een Prophet 10.

Zie dat maar eens in een 3 synth rack te krijgen die het gewicht kan dragen. :W

Origineel geplaatst door BasicSystem
Verspuy heeft er ook al 15 jaar een staan die altijd weer opduikt in hun folders.

Volgens mij kan je daarop best afdingen en je hebt nog een jaar garantie ook :)

nee helaas niet, je moest eens weten hoe vaak ik dit al heb gedaan.....

Is ook niet gek dat hij er nog staat bij Verspuy. Voor 7250 euro's kan ik wel wat leukers verzinnen. Koop ik een Andromeda en een Moog Voyager voor. Dan maar geen FM synthese of een pianoklavier 8o)

inderdaad, dat ding is dus eigelijk gewoon 2ehands eigelijk, of gewoon demo model.

Volgens mij heeft het ding ook niet echt zo'n meerwaarde als je niet heel diep in FM-synthese wil gaan duiken. Als alternatief kan je misschien beter een DX7 ofzo kopen. Scheelt meteen een hoop doekoe's.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Volgens mij heeft het ding ook niet echt zo'n meerwaarde als je niet heel diep in FM-synthese wil gaan duiken. Als alternatief kan je misschien beter een DX7 ofzo kopen. Scheelt meteen een hoop doekoe's.

tis eerder de zeldzaamheid en dat het de gothfather van FM bakken is dat het prijskaartje zo duur maakt als de prestaties.

Ik krijg ook niet echt contact met de verkoper....
Hij mailde me dat deze DX1 nieuw is, met doos en handleiding.
En dat de DX1 eventueel te bekijken is bij Verspuy.....
Toen ik terugmailde met de vraag of het dan om hetzelfde exemplaar ging hoorde ik niets meer.

De Synthmaffia strikes back!

Nobody doublecrosses any of us.

Capiche!

:maffia:

Origineel geplaatst door henkeys
Toen ik terugmailde met de vraag of het dan om hetzelfde exemplaar ging hoorde ik niets meer.

hahahahah wat een grap

Hem duurder proberen te verkopen dan bij verspuy misschien?
Dus daar kopen en met winst verkopen?

dat verdiend dit apparaat niet!!

Heb langer als 24 uur geleden gemaild nog steeds niets terug.Was toch benieuwd naar de prijs. ;)

Het zou nog maar zo kunnen zijn dat het Verspuy zelf is.

Als die gasten er echt af willen moeten ze 'm maar op E-bay zetten, in NL raken ze dit pronkstuk zeker niet voor deze centen kwijt.

Wat een ripp-off
Its a cold digital world

LOL:D

Origineel geplaatst door henkeys

AHA !!

*speculatie modus aan*

Het verhaal gaat dat iemand die DX bij Verspuy heeft aanbetaald en vervolgens met de noorderzon is vertrokken.
Misschien is hij nu weer opgedoken en wil dat ding helemaal niet meer maar Verspuy wil de aanbetaling niet teruggeven.
Hij probeert hem te verkopen om zo zijn geld eruit te halen.

*speculatiemodus uit*

Back