• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

BE - Te ruil: Roland D-20 in zeer goede staat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Keybern

Ouwe rot
Te ruil: Roland D-20 in zeer goede staat, zowel optisch als functioneel. Netjes onderhouden.

Vergelijkbaar met de D-50. Typerend zijn de FM-achtige percussieve klanken (denk aan Enya) maar er vallen ook pads, string, brass, enz. uit te toveren.
De exacte synthesevorm heet LAS (Linear Arithmetic synthesis) en maakt gebruikt van PCM samples voor de attack van de sound + VA voor de tail van de sound.

Heerlijk keyboard, oerdegelijk, zeer robuust, en omvat zelfs een ingebouwde sequencer. (zij het nogal rudimentair)
Sequences kunnen opgeslagen worden via floppy-drive.
Komt inclusief stroomstekker en manual.

Te ruilen voor een Jx3p, Alpha Juno (liefst de eerste), Novation K-station, Xiosynth, ... of doe een voorstel.

Indien ik er iets leuks voor krijg, kom ik hem zelfs gratis aan huis leveren! (Belgium only)

beetje opleg van mijn kant is uiteraard mogelijk, maar ik hou dat liefst binnen de perken.
Kom dus niet af met een Voyager white edition ofzo :-p

kom op, een xiosynthje moet er toch vanaf kunnen he :-P

De D-20 is echt tof hoor, hij neemt me gewoon teveel plaats en ik het klikt gewoon niet meer tussen ons.
We zijn naast mekaar beginnen leven. Steeds meer vervreemd van mekaar, weet je.
Dat ieder nu maar zijn eigen weg uitgaat, dat lijkt me het beste.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back