De legendarische smurf

Status
Please reply by conversation.
Als het blauw moet zijn: Roland JP-8000 of JP-8080? :maffia:

Maareh, An1x zou moeten lukken toch als je die graag wilt? Als ze er nu 2e hands even niet zijn, zou ik gewoon rustig afsmurfen tot er een mooie voorbij smurft.

in plaats van ever smurfde ik EVAH...klinkt zo lekker bekakt

oei, nu kan ik het niet meer stoppen:

'als je smurf maar goed zit'

'Maar grootmoeder....wat heeft u een grote smurf'

de olifant heeft een lange smurf

(enzosmurf....)

je smurfde iets over een yamaha djx dat dat een kinder smurf was. nou mijn yamaha psr-78 is pas echt een kindersmurf. wat een rot ding is dat, kan m wel smurfen.

toch zitten er tussen die speelgoed-keysmurfjes hele bijzondere apparaten verstopt.

de yamaha PSS......VSS!! samplers.. casio dingetjes...

ik ben ze gaan sparen, maar omdat ze toch allemaal nogal dun klinken en vaak heel erge ruis hebben..of van die digitale gruis achter aan een geluidje hebben , zijn ze weer weg. sommige heb ik spijt van.

ik heb een Kawai PH-50. de presets van de volwassen synth K1...maar dan veel warmer en directer geluid. en iets meer lo-fi...
en ook nog een Casio CZ-101. een onding maar wel een echte synth.

'De dranksmurf en een rus dronken zich suf aan de rum en en ze zongen: "FRUMS!" !'

gezellige smurfbende is dit toch eigenlijk he :P

het staat smurf-nul voor Duitsland!

(ik ben geen smurfbal-liefhebber..sorrie)

Na de eerste smurf heb ik 'm uitgesmurfd, ze zijn brilsmurf vergeten lijkt 't en zien 't doel niet goed, dan kan je beter met 11 smurfen voor het eigen doel gaan staan, dat heeft meer zin, aldus demismurf.

Willem van Oranje was een duitser.....ik snap dat holland-oranje-gedoe niet echt....

dit is een win-win situatie voor Duitsland.

jongens ga lekker over smurfbal smurfen op het voetbal forum maar niet hier. hier word enkel gesmurft over muziek en smurfen

smurfzo

gargamel

Status
Please reply by conversation.
Back