monotribe door een virus Ti

maartenvandijk3

Ingeburgerd
Laatst een mono-tribe gekocht en die wil ik door mijn effecten van de virus ti laten lopen
Maar ik ben clueless over hoe dit zou moeten misschien dat iemand mij wat advies kan geven

grtz maarten

Laatst gewijzigd:
"lopen effecten", is dat zo'n nieuw retevet hiphop gangsta werkwoord ?

RTFM, term: "audio in"

Foutje ,zo is het beter nederlands maar hier word ik niet wijzer van

RTFM?, hij licht op mijn schoot maar een beetje hulp van mensen met meer ervaring scheelt vaak een hoop ...

Neem aan dat je een audio input aan de achterkant van je Ti hebt zitten?
Als je m daarop gooit gaat ie volgensmij gewoon door je filter + effecten van je Ti heen.

Ik gok er op dat hij zijn Ti illegaal gedownload heeft, anders had er wel een handleiding bij gezeten ;)

mee bezig maar duidelijk vind ik het niet sorry hoor gewoon nog niet heel veel ervaring met dit soort dingen

Ik gok er op dat hij zijn Ti illegaal gedownload heeft, anders had er wel een handleiding bij gezeten ;)
OtoyaReactionFace.jpg

Audio out van de monotribe op de input van de virus. (dit spreekt voor zich denk ik)
Vervolgens moet je wel een "input patch" selecteren op de Virus.
Als je met "Virus control" werkt staat er bij je Patches een mapje met alleen input patches.
Hier staat o.a. "input clean" o.i.d. bij (ik zit op mijn werk en niet achter de virus)
Als het goed is moet het dan al werken (filter/effecten etc.)
Verder kan je bij instellingen nog het e.e.a. regelen qua input gain etc.

@ maartenvandijk3: RTFM staat voor Read The F#cking Manual. Ofwel lees de handleiding, je hebt namelijk nog niet gezegd wat je al hebt gedaan om het te laten werken.

@ maartenvandijk3: RTFM staat voor Read The F#cking Manual. Ofwel lees de handleiding, je hebt namelijk nog niet gezegd wat je al hebt gedaan om het te laten werken.

ik had nog niks gedaan behalve de kabel van de monotribe in de virus gestopt
nu staat de ti in multi mode en heb ik de input en surround aangepast en hij doet het

of dit de manier is weet ik niet maar het werkt :okdan:

nu nog even T.F:M lezen voor meer mogelijkheden :D

Back