• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Supervette synths te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pimpampeter

Muziekfabriek
De volgende synths enzo gebruik ik eigenlijk nooit. Vandaar dat ik ze toch maar eens te koop zet. Altijd in een rookvrije studio gestaan, en in goede staat.

Kurzweil K2600R

De 19" unit met vette geluiden. Er zitten wat extra geluidsbanken in, maar geen idee hoe ik t uit kan lezen welke dat zijn. Het is in ieder geval software versie V3.1. Bij opstart geeft ie een waarschuwing dat de battery low is, maar die is super simpel te vervangen.
Prijs: 1100 euro (of doe een bod)

Roland JV2080 met Dance en Tekno expansions
In perfecte staat. Weinig gebruikt, daarom gaat ie weg.
Prijs: 450 euro (of een goed bod)

Yamaha TX81Z
De befaamde lately bassen unit. Aan 1 kant is het rackoor wat verbogen, maar in perfect werkende staat.
Prijs: 100 euro

Yamaha FB01
Alweer zo'n befaamde unit. Kenners weten wat ie kan!
Prijs: 75 euro

Yamaha DGX620 Keyboard
Te gekke digitale piano van Yamaha. Met gewogen toetsen, en werkelijk in zeer goede staat. Er is ooit wel een 2 euro munt in gevallen, maar die krijg je er gratis bij!
Prijs: 650 euro

Jomox Mbase 01
Ook hier weer: nooit gebruikt, in perfecte staat. DE machine om in een handomdraai dikke kicks te bouwen!
Prijs: 150 euro

Waldorf Micro Q (geel)
Dikke en erg leuke synth, in perfecte staat. Zelden gebruikt
Prijs: 300 euro

Voor alle spullen geldt: word niet verzonden, en verkoop zoals t is, geen garantie dus! wel mogelijkheid ze hier te testen. Foto's op verzoek. Mail me op: info@strictlymusic.nl

Kick.

PRIJSVERLAGING:

Kurzweil K2600R
Prijs: 900 euro (of doe een bod)

Roland JV2080 met Dance en Tekno expansions LET OP: ALLEEN DE DANCE KAART WORD AL VERKOCHT VOOR 100 EURO!
Prijs: 375 euro (of een goed bod)

Yamaha TX81Z VERKOCHT!

Yamaha FB01
Prijs: 65 euro

Yamaha DGX620 Digitale piano. Er staat hierboven Keyboard, maar zo'n mooie digitale piano kom je voor dit geld zelden tegen. ook met USB als masterklavier te gebruiken. Dan heb je EN gewogen toetsen, EN een hele bak Yamaha instrumenten.
Prijs: 625 euro MET GRATIS SUSTAIN PEDAAL TWV 25 euro!!!
Jomox Mbase 01
Prijs: 125 euro (ik lijk wel gek....)

Waldorf Micro Q (geel)
Prijs: 300 euro, maar biedt maar eens iets leuks. Misschien ie wel van jou.

Voor alle spullen geldt: mail me maar eens een bod. Als je geen onzin bod doet, is de kans best wel aanwezig dat we zaken doen.

Alles werkend te zien in BEST. MAIL NAAR: info@strictlymusic.nl

Nog maar ns een samenvatting:

Kurzweil K2600R
Prijs: 900 euro (
of doe een bod)

Roland JV2080 met Dance en Tekno expansions
Prijs: 375 euro (of een goed bod)

Yamaha FB01
Prijs: 65 euro

Yamaha DGX620 Digitale piano
Prijs: 625 euro MET GRATIS SUSTAIN PEDAAL TWV 25 euro!!!

Jomox Mbase 01
Prijs: 125 euro

Waldorf Micro Q (geel)
Prijs: 300 euro

Top spul, voor weinig!

Begin te twijfelen om de K2600R en de JV2080 weg te doen. Toch wel hele vette sounds.

Nog een keer een schopke, vanaf volgende week gaat er een hoop spul voor de show studio2 in.

Dus SLA JE SLAG. nu t nog kan! Mailen op: info@strictlymusic.nl

Gooit dr maar een slotje op. We hebben een mooie oplossing gevonden: een nieuw 19" rack.

Kortom: alles wat nog over is, BLIJFT!

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back