Pimpampeter
Muziekfabriek
De volgende synths enzo gebruik ik eigenlijk nooit. Vandaar dat ik ze toch maar eens te koop zet. Altijd in een rookvrije studio gestaan, en in goede staat.
Kurzweil K2600R
De 19" unit met vette geluiden. Er zitten wat extra geluidsbanken in, maar geen idee hoe ik t uit kan lezen welke dat zijn. Het is in ieder geval software versie V3.1. Bij opstart geeft ie een waarschuwing dat de battery low is, maar die is super simpel te vervangen.
Prijs: 1100 euro (of doe een bod)
Roland JV2080 met Dance en Tekno expansions
In perfecte staat. Weinig gebruikt, daarom gaat ie weg.
Prijs: 450 euro (of een goed bod)
Yamaha TX81Z
De befaamde lately bassen unit. Aan 1 kant is het rackoor wat verbogen, maar in perfect werkende staat.
Prijs: 100 euro
Yamaha FB01
Alweer zo'n befaamde unit. Kenners weten wat ie kan!
Prijs: 75 euro
Yamaha DGX620 Keyboard
Te gekke digitale piano van Yamaha. Met gewogen toetsen, en werkelijk in zeer goede staat. Er is ooit wel een 2 euro munt in gevallen, maar die krijg je er gratis bij!
Prijs: 650 euro
Jomox Mbase 01
Ook hier weer: nooit gebruikt, in perfecte staat. DE machine om in een handomdraai dikke kicks te bouwen!
Prijs: 150 euro
Waldorf Micro Q (geel)
Dikke en erg leuke synth, in perfecte staat. Zelden gebruikt
Prijs: 300 euro
Voor alle spullen geldt: word niet verzonden, en verkoop zoals t is, geen garantie dus! wel mogelijkheid ze hier te testen. Foto's op verzoek. Mail me op: info@strictlymusic.nl
Kurzweil K2600R
De 19" unit met vette geluiden. Er zitten wat extra geluidsbanken in, maar geen idee hoe ik t uit kan lezen welke dat zijn. Het is in ieder geval software versie V3.1. Bij opstart geeft ie een waarschuwing dat de battery low is, maar die is super simpel te vervangen.
Prijs: 1100 euro (of doe een bod)
Roland JV2080 met Dance en Tekno expansions
In perfecte staat. Weinig gebruikt, daarom gaat ie weg.
Prijs: 450 euro (of een goed bod)
Yamaha TX81Z
De befaamde lately bassen unit. Aan 1 kant is het rackoor wat verbogen, maar in perfect werkende staat.
Prijs: 100 euro
Yamaha FB01
Alweer zo'n befaamde unit. Kenners weten wat ie kan!
Prijs: 75 euro
Yamaha DGX620 Keyboard
Te gekke digitale piano van Yamaha. Met gewogen toetsen, en werkelijk in zeer goede staat. Er is ooit wel een 2 euro munt in gevallen, maar die krijg je er gratis bij!
Prijs: 650 euro
Jomox Mbase 01
Ook hier weer: nooit gebruikt, in perfecte staat. DE machine om in een handomdraai dikke kicks te bouwen!
Prijs: 150 euro
Waldorf Micro Q (geel)
Dikke en erg leuke synth, in perfecte staat. Zelden gebruikt
Prijs: 300 euro
Voor alle spullen geldt: word niet verzonden, en verkoop zoals t is, geen garantie dus! wel mogelijkheid ze hier te testen. Foto's op verzoek. Mail me op: info@strictlymusic.nl