Dynacord drs-78

Status
Please reply by conversation.
Die van mij wordt eerst gerepareerd en dan verkocht. Maar hij staat al een tijdje bij de reparateur en ik heb nog steeds niets gehoord....

Ik ben op zoek naar een Dynacord drs-78 die technisch in orde is.

Ik heb hier een goed werkende DRS78 staan....helemaal geserviced dus alle tantalum caps eruit en vervangen voor elcootjes, PSU totaal gerecapped.....hier en daar een CMOS chipje vervangen....pb me je bod.....

Die van mij wordt eerst gerepareerd en dan verkocht. Maar hij staat al een tijdje bij de reparateur en ik heb nog steeds niets gehoord....

Wat was er mis mee?

In een Dynacord VRS-23 ben ik overigens ook geïnteresseerd.

Hmmmm de VRS lijkt in geen geval op de DRS hoor.....zeker de reverb niet....VRS = Vertical Reverberation System en werkt met BBD chips....de DRS = Digital Reverberation System en werkt dmv samples die worden uitgelezen door de DAC.....ik heb beide tegelijkertijd gehad en ze klinken echt totaal niet hetzelfde.....

Ik kan het nog wel eens opzoeken, had het hele verhaal naar Artefacts gemaild destijds

ik sta op het punt om een DRS78 in de verkoop te doen alleen heb 'm momenteel (nog) niet thuis staan..

ik sta op het punt om een DRS78 in de verkoop te doen alleen heb 'm momenteel (nog) niet thuis staan..

Topicstarter heeft mij in een pb gemeld dat ze poen op is....:okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back