Hi Guys!!

Bobby

.com
Zoals je ziet ben ik hier nieuw, :doei:

ik hou van muziek en ben er zelf al zo'n vijftal jaar mee bezig. tBegon allemaal met Magix MusicMaker. Eerst met de bijgeleverde samples prutsen, dan zelf op cd's sampletjes gaan uithalen om mee te knutselen.
Toen ontdekt dat er GM op m'n geluidskaart bestond (AWE64) en er een sequencer bij gehaald...
Ondertussen een andere pc gekocht, inc Terratec geluidskaart, spijtig genoeg op ISA. Verder aangevuld met m'n Yamaha RM1X. Nu alleen nog muziek schrijven die men wel wil uitbrengen,want daar is ut me toch wel om te doen: een vinyltje met mijn naam op hehehe.
Verder hou ik van heel verschillende muziekstijlen, de gabber echter vaarwel gezegd. Jaloers ben ik wel op jullie Olav Basoski, die is echt wel super. Beste dj setjes die ik live heb gehoord zijn van DJ Sneak en ook wel Johnny Fiasco. Live geeft Praga Kahn me wel kippevel. En de coole vibes van Kevin Yost kunne me ook zeker bekoren.
M'n all time favourite is Blue Six - Sweeter Love. Favo CD is Work #5 by Olav Basoski en Erick-E.

... and i wanna be famous ... one day :kroon: .

btw: heeft iemand deze avator al in gebruik? kBen em nog niet tegen gekome hier

Laatst gewijzigd:
Re: Hi Guys!!

Origineel geplaatst door Bobby
Nu alleen nog muziek schrijven die men wel wil uitbrengen,want daar is ut me toch wel om te doen

=( =( =(

ondanks die opmerking heet ik je toch van harte welkom

Ter verduidelijking:
tis me niet om geld te doen hoor als ik dat zeg.
kWil gewoon muziek maken waar andere mensen een smile van krijgen en waar ze zich op kunne amuseren and stuff.
Don't think there's something wrong with that, right?

niks mis mee hoor, is ook een soort "uiteindelijk" doel van mezelf :D

Welkom

Welkom, ja er was al iemand met die avatar, ik weet alleen niet meer wie.

welkom.jpg

gegroet en welkom!!

hmm, ik denk dat het velen het doel is zeker om op een moment een nest volk door het lint te zien
gaan op hun muziek, hun creaties... is dat niet het ultieme muziekale orgasme van de producer? :)

anyway, welkom nogmaals! =)

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
welke muziek is dat bambam?

ben nieuwsgierig :D
Dankzij m'n snuffeltocht door de site kan ik hier al wel op antwoorden (bambamstudio kan natuurlijk aanvullen hehe):
www.synthforum.nl > Muziek algemeen > Interview > Vinyl is dood
Grappig detail, toen ik rondliep in Record Industry vond ik een net afgemaakt pallet met een van mijn eigen platen (Real People feat. Fadoua – Do ya), nogal stoer om te zijn, het zien van het daadwerkelijke persen was zelfs beter geweest, maar ja, je kan niet alles hebben.
>> Ernaar luisteren kan je hier <<

Interessant artikel btw. bambamstudio :geslaagd:

Back