filterstein
zoekt een Voyetra Eight
De synths klimmen hier al tegen de muur op op zoek naar ruimte, dus ik moet wat laten gaan:
Yamaha CS15D; gingen hier recent voor 400, dus 350 lijkt me een mooie prijs.
Korg DS 8; leuke bak, maar heb ook al een 707 liggen en die is kleiner. 150 euro
E-mu Orbit 3; meestal worden deze verkocht zonder de originele TSCY en Beatgarden roms en die doen op ebay al snel 200 dollar per stuk.
400 euro lijkt me voor compleet ding in goede staat daarom redelijk.
Eventueel zijn andere rom combinaties (XL, Vintage), extra roms of rom ruil mogelijk.
Icon DMS 200 drum synth; 2 kanalen old school electro drumwerk maar das niet mijn ding, 100 euro.
Lexicon MPX 100; Prima fx, mooie galm. Gebruik hem niet meer omdat ik zijn dure broertjes al heb. Toch nog beter dan vst's. In nieuwstaat 100 euro
Ruilen; liever niet en dan nog alleen dingen zonder keyboard.
MKS30, Evolver, S750 maken een kans. Romplers zijn niet welkom.
Opsturen geen probleem.
Yamaha CS15D; gingen hier recent voor 400, dus 350 lijkt me een mooie prijs.
Korg DS 8; leuke bak, maar heb ook al een 707 liggen en die is kleiner. 150 euro
E-mu Orbit 3; meestal worden deze verkocht zonder de originele TSCY en Beatgarden roms en die doen op ebay al snel 200 dollar per stuk.
400 euro lijkt me voor compleet ding in goede staat daarom redelijk.
Eventueel zijn andere rom combinaties (XL, Vintage), extra roms of rom ruil mogelijk.
Icon DMS 200 drum synth; 2 kanalen old school electro drumwerk maar das niet mijn ding, 100 euro.
Lexicon MPX 100; Prima fx, mooie galm. Gebruik hem niet meer omdat ik zijn dure broertjes al heb. Toch nog beter dan vst's. In nieuwstaat 100 euro
Ruilen; liever niet en dan nog alleen dingen zonder keyboard.
MKS30, Evolver, S750 maken een kans. Romplers zijn niet welkom.
Opsturen geen probleem.