Mark-T
Budget lid
Ik heb momenteel geen toepassing meer voor mijn trouwe Yamaha PSR-8000 keyboard/sampler/synthesizer/versterkingssysteem (
)
Er zitten heel mooie klanken in, met de begeleidingsstijlen zet je in een paar minuten een professionele orkestband in elkaar, midifiles klinken er beter op dan op een Roland, stereo piano uit de P150 stagepiano, hammond-orgels met drawbars, uitgebreide synthesizer-mogelijkheden waarbij een TomTom nog de weg kwijt zou raken tussen de parameters
, een volledige sampler, stereo versterker met speakers waar je een klein zaaltje mee kunt vullen, of als monitor met loop/send-mogelijkheden. Ben ik de ingebouwde achtergrondkoor nog vergeten die jouw zangstem van extra mannen-/vrouwen-/kinderstemmen kan voorzien. Al deze mooie dingen kun je opslaan op de ingebouwde harddisk.
Kortom: allemaal lofzang. Alleen heeft de behuizing de tand des tijds niet helemaal doorstaan. Er zijn wat hoekjes afgebroken en de metalen rooster over de luidsprekers is een beetje krom. Kortom: hij zal geen schoonheidswedstrijd winnen, maar alles werkt perfect.
Wat zou zoiets kunnen opleveren?
)Er zitten heel mooie klanken in, met de begeleidingsstijlen zet je in een paar minuten een professionele orkestband in elkaar, midifiles klinken er beter op dan op een Roland, stereo piano uit de P150 stagepiano, hammond-orgels met drawbars, uitgebreide synthesizer-mogelijkheden waarbij een TomTom nog de weg kwijt zou raken tussen de parameters
, een volledige sampler, stereo versterker met speakers waar je een klein zaaltje mee kunt vullen, of als monitor met loop/send-mogelijkheden. Ben ik de ingebouwde achtergrondkoor nog vergeten die jouw zangstem van extra mannen-/vrouwen-/kinderstemmen kan voorzien. Al deze mooie dingen kun je opslaan op de ingebouwde harddisk.Kortom: allemaal lofzang. Alleen heeft de behuizing de tand des tijds niet helemaal doorstaan. Er zijn wat hoekjes afgebroken en de metalen rooster over de luidsprekers is een beetje krom. Kortom: hij zal geen schoonheidswedstrijd winnen, maar alles werkt perfect.
Wat zou zoiets kunnen opleveren?