Tascam US 2400

Shay

Nieuwkomer
Weet iemand misschien of er een mogelijkheid is de Tascam US-2400 aan de praat te krijgen
op een Mackbook Pro (LION) met Cubase 6?

Ik was al zo lang opzoek naar de Tascam en vandaag eindelijk gekocht voor heeeel veel geld. Nu nog aan de praat te zien krijgen!

Bedankt voor je reactie!

Deze werkt niet met Lion! Ik heb ooit ergens gelezen dat er wel een manier is om deze aan de praat te krijgen. Misschien dat iemand op de forum ook een US-2400 heeft en mij wil uitleggen hoe ik deze aan de praat krijg.

ik kwam dit tegen op een facebook page.

kan de moeite waard zijn.

I have a solution! I had the same problem with my US-1641. Lion does not take any notice of it when plugged in and so i called the German Tascam support. They told me to update the Firmware from 1.00 to 1.02 via a Windows PC (I used a netbo...ok and it worked fine). Lion finds the US-1641 and the control panel shows the current Firmware (1.02) and the current driver (2.00). It could also work for some of the other US and FW models, however, there is not a new firmware for every product.

baadt het niet, dan schaadt het niet

Mja, ik heb net 2 weken geleden m'n US-2400 verkocht omdat ik na het kopen van een nieuwe macbook pro met een nieuwe os (snow leopard) niets meer aan de praat kreeg. De jongen die hem kocht van mij, sloot de bak aan op een windows 7 laptop en zonder de drivers te installeren werkte ie in een keer in Cubase. Bedankt Apple dus.

Pfff... denk dat de mijne nu ook weer de verkoop in gaat!! Heb er 900 voor betaald!!!! Koop dan wel de Euphonix Artist Control + Mix.

ik kwam dit tegen op een facebook page.

kan de moeite waard zijn.

I have a solution! I had the same problem with my US-1641. Lion does not take any notice of it when plugged in and so i called the German Tascam support. They told me to update the Firmware from 1.00 to 1.02 via a Windows PC (I used a netbo...ok and it worked fine). Lion finds the US-1641 and the control panel shows the current Firmware (1.02) and the current driver (2.00). It could also work for some of the other US and FW models, however, there is not a new firmware for every product.

baadt het niet, dan schaadt het niet

Ook dit werkt niet.... Toch bedankt!

wauw, 900 is ook wel heel erg veel man, ik heb die van mij in 2008 zo goed als nieuw voor 725 gekocht en ben hem nu kwijt geraakt voor 550. Nu heb ik niet echt mn best gedaan om er een betere prijs voor te krijgen, maar 900 lijkt me wel vrij uit de markt geprijst. Bummer zeg.

denk dat die prijs nu wel te hoog is gezien het feit dat ie steeds minder compatible is met nieuwe OS-en..
das jammer. mooie bak is het!

Ik heb m te koop staan... mocht er iemand interessen hebben tegen een goed bod dan hoor ik het graag!

Kun je echt vergeten erol...

of naar windhoos, of een andere bak checken...

Qcon ding ofzo?, kun je makkelijk uitbreiden naar meer kanalen, en doet eigenlijk hetzelfde als die 2400.

Back