• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Acces Virus B + Edirol M-16DX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Luctae

syncopaat
Ik bied mijn Acces Virus B aan. Hij is in zéér goede staat. De virus heeft een half jaar geleden een grote service beurt ondergaan, waarbij alle elco's zijn vervangen. Aangezien dit zo ongeveer de enige componenten zijn die stuk kunnen in zo'n synth, kan je er vanuit gaan dat deze bak nog erg lang mee zal gaan! Verder is hij voorzien van de laatste software. Heeft altijd in een aparte studioruimte gestaan, die goed schoon gehouden is.

Geen slecht reagerende knoppen, geen gekraak, geen ongein.

Inbegrepen:
- Handleiding
- Voeding
- Houten zijkantjes
- Rack oren

De Virus B is werkend te bezichtigen en beluisteren in de buurt van Arnhem. Opsturen kan ook, kosten zijn voor de koper. Aangezien deze synth in zeer goede staat verkeerd lijkt me de vraagprijs een eerlijke prijs. Op onzin biedingen wordt niet gereageerd. Ik doe dit beestje van de hand, omdat ik mijn focus meer aan het verleggen ben naar recording van bands, waarvoor ik aan het investeren ben in beter materiaal. De Virus B kan ook geruild worden tegen een Steinberg MR816X.

Vraagprijs: €425,-

Daarnaast bied ik ook mijn Edirol M-16DX aan. Verkeerd in goede staat, geen poespas. De interface bestaat uit 2 delen, namelijk een I/O unit (met rack oren) en een mixer. Ideaal voor hands on controle, maar toch alle kabels in je rack. Uiteraard beschikt ie over direct monitoring, evenals een aantal DSP effecten. Deze interface is ook zonder computer te gebruiken.

Een erg fijne interface met behoorlijk wat I/O, zeker gezien de prijs.
- 4x preamp, die prima klinken, beter dan bijv. tascam (waarvan 2 gebruikt kunnen worden als gitaar ingang),
- 4x stereo lijn signaal,
- een aux waar je bijvoorbeeld je ipad aan kan hangen,
- Digitale aansluitingen voor een preamp, of om rechtstreeks digitaal te gaan naar speakers met eigen DAC

Ik doe hem weg omdat ik een Steinberg MR816X wil gaan aanschaffen...

Vraagprijs: €240,-

Attachments

• DSC_3109.jpg
    DSC_3109.jpg
    48,3 KB · Bekeken: 180
  • DSC_3111.jpg
    DSC_3111.jpg
    41,8 KB · Bekeken: 159
  • DSC_3113.jpg
    DSC_3113.jpg
    51,5 KB · Bekeken: 168
  • DSC_3120.jpg
    DSC_3120.jpg
    76 KB · Bekeken: 162
  • DSC_3119.jpg
    DSC_3119.jpg
    67,7 KB · Bekeken: 175
De Edirol is van eigenaar gewisseld. Virus B zoekt nog een nieuw baasje, prijs is bespreekbaar...

Inmiddels al een nieuwe steinberg interface gekocht, dus eigenlijk geen interesse in ruil...

€390,- voor de Virus B dan?

En weer terug in de verkoop. Af te halen in de omgeving van Arnhem, versturen kan natuurlijk ook.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back