250 Juno 106 samples

Bedankt voor het delen. Dit is een stuk leuker dan (m)tv kijken ;)

en wellicht nog een beetje LPF gestuurd door de keyboard tracking; hoge tonen helderder, lage wat doffer...

Van alles geprobeerd en geen resultaat. Op youtube bestaat nog geen tutorial waar en hoe kan ik die aanpassen, ik zal nogmaals en nogmaals proberen.

thanks!

Bedankt voor de samples maar even ter verduidelijking.... Hoe en met wat is dit opgenomen?

Over punt a) heb ik ook zelf een vraagje omdat ik op youtube en hier niets kon vinden; en dat is: ik doe dan zoals in a) en speel alle toetsen (willekeurig) en bij de lagere tonen gaat het geluid langer door dan bij de hogere, zowel in Logic als in Ableton. Ik weet niet hoe ik deze op dezelfde lengte kan krijgen, welke instelling op de exs24 of sampler of wat dan ook moet kiezen. Het is niet erg maar dat zou ik jammer vinden als het niet goed werkt met al die prachtige samples natuurlijk. :mega:

Dat is toch iets wat je gewoon krijg met samples? Multisampling etc heb ik nooit gedaan..met 1 sampletje een grote keyrange spelen geeft natuurlijk ook wel een leuk effect ala ouwe trackers/debiele vroege jaren 80/90 muziek :koffie:

Dat is toch iets wat je gewoon krijg met samples? Multisampling etc heb ik nooit gedaan..met 1 sampletje een grote keyrange spelen geeft natuurlijk ook wel een leuk effect ala ouwe trackers/debiele vroege jaren 80/90 muziek :koffie:

Wel dat is ook mijn gedachte ja... Als de maestro zo zegt...

Ach, verder werkt het allemaal prima, voor een lead synth en twee octaven spelen is het voor mij meer dan voldoende. :{

Back