Sequential Circuits Prophet 600

Status
Please reply by conversation.
Zo kan je iedere synth wel in waarde omhoog lullen..

Ik vond het eeen droge bak, niet snappy, weinig spannend, wel geschikt voor bepaalde sounds en heb ze zelf de laatste jaren voor niet meer dan 650/700 verkocht / aangeboden zien wordem.

Voor de mijne heb ik 600 betaald 3 jaar geleden in mint staat.

Ik denk dat de prijs waarvoor hij er een zoekt een nette prijs is.

Ik vind het qua klank een soort uitgebreide six~trak. Het zelfde soort donker metalig electrisch geluid.

Had vanmiddag toevallig nog ff lopen zoeken.. vorig jaar 2 voor rond de 700 verkocht.. de mijne paar jaar terug voor 675 gescoord met de Erom erin waarop ook het midikanaal kan ingesteld worden :) Is niet op alle P600's.. reageren ze op alle kanalen.

Ik ken wel iemand die er eentje heeft staan die hem voor dat bedrag wel wilt verkopen. Mooie staat ook. In pb verder praten?

Ik heb een tijdje een P-600 gehad. Wat betreft het geluid vond ik het een heel fijne synth: ongepolijst en onvoorspelbaar, en dat maakt het wat mij betreft net leuk.

Mijn enige kritiek is dat de bouwkwaliteit niet zo denderend is in vergelijking met andere synths uit die periode. En voor een synth met die gezegende leeftijd kan dat zwaar doorwegen in de beslissing om hem al dan niet te kopen of te houden. Daarom zou ik ook zeggen dat de prijsvork van 700-800 Euro de bovengrens is. Hou in het achterhoofd dat de kans op ingrijpende herstellingen bij deze synth behoorlijk reëel is.

Status
Please reply by conversation.
Back