Te koop aangeboden: Yamaha P-80 stagepiano
Conditie: gebruikt, maar zeer goed werkend (geen defecten)
Compleet met: standaard, Yamaha-pedaal, adapter.
Locatie: Amsterdam-Noord (direct aan de snelweg, gratis parkeren)
Vraagprijs: 500 euro
Inruil tegen hammond-module of (semi-)analoge synth is ook mogelijk.
Link (met foto's):http://www.speurders.nl/overzicht/f...er/yamaha-p80-stagepiano-110263063.html?q=P80
Info:
De P-80 behoeft waarschijnlijk weinig uitleg, maar toch: Bijzonder goede klank, prettige aanslag.
De P-80 heeft geen eigen versterking aan boord, wat ervoor zorgt dat het gewicht ondanks de volledig gewogen toetsen nog geen 17 kg is.
Wat de P80 ideaal maakt om (naast on stage) ook in de thuisstudio te gebruiken zijn:
- naast jack- ook tulp-audio-aansluitingen
- aansluitingen aan de zijkant van de piano (dus met de rug tegen de muur zetten is geen probleem)
Ik doe ´m weg omdat de P80 voor mij overbodig is sinds hier een P-200 staat. Moet overigens wel erbij zeggen dat de P-80 veel betere pianogeluiden heeft.
Conditie: gebruikt, maar zeer goed werkend (geen defecten)
Compleet met: standaard, Yamaha-pedaal, adapter.
Locatie: Amsterdam-Noord (direct aan de snelweg, gratis parkeren)
Vraagprijs: 500 euro
Inruil tegen hammond-module of (semi-)analoge synth is ook mogelijk.
Link (met foto's):http://www.speurders.nl/overzicht/f...er/yamaha-p80-stagepiano-110263063.html?q=P80
Info:
De P-80 behoeft waarschijnlijk weinig uitleg, maar toch: Bijzonder goede klank, prettige aanslag.
De P-80 heeft geen eigen versterking aan boord, wat ervoor zorgt dat het gewicht ondanks de volledig gewogen toetsen nog geen 17 kg is.
Wat de P80 ideaal maakt om (naast on stage) ook in de thuisstudio te gebruiken zijn:
- naast jack- ook tulp-audio-aansluitingen
- aansluitingen aan de zijkant van de piano (dus met de rug tegen de muur zetten is geen probleem)
Ik doe ´m weg omdat de P80 voor mij overbodig is sinds hier een P-200 staat. Moet overigens wel erbij zeggen dat de P-80 veel betere pianogeluiden heeft.