zo,en nu binnekort ook de zangers en zangeressen zonder baan
tja,dit is een toekomstmuziekje,het komt steeds dichterbij
jaren geleden zat ik te filosoferen over het feit dat het we makkelijk zou zijn als je zelf iets in zingt,en dan de pitch en het formant karakter van een rijtje beroemdheden er op los te laten...
de tijd zal het leren,maar het komt dichterbij dan je denkt..
Nu is m'n Japans een beetje roestig maar volgens mij zingt die computer dat hij liever een Mac had willen zijn.
Maar op zich wel grappig dat je nu toch weer met een 'Zangeres zonder baan' komt te zitten. (heerlijke carnavalsparodie eigenlijk, vooral met de stijgende werkeloosheid)
En het is wel leuk allemaal, maar denk niet dat nog iemand op een zingende computer zit te wachten of je moet in het Karaoke segment gaan kijken.
Ja, ik had er al een tijdje van gehoord, en op het begin lijkt het heel bijzonder, omdat het wordt gepromoot als een 'zingende computer' mbv synthese technieken, maar er zitten gewoon samples achter .... en die worden bewerkt door een synthese techniek.
Enneh, van al die andere programma's waar virtuele versies van zijn, is ook nog niemand werkloos geworden (drummers, blazers, et cetera) dus dat zal best loslopen
Er zal ook wel binnenkort een virtuele band ontstaan (krijg je zo'n hype als met Believe van Cher toen, gaat iedereen het gebruiken) waarbij alle zang dus nep is - mark my words... en dan is de nieuwigheid er af en blijkt alle ophef om niks
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.