Even iets anders (feedback gevraagd)

Heerlijke track! Lekker chill! Zonnetje, strandje, biertje, setje lekkere tetten voor je neus en chillen maar!

Heerlijke track! Lekker chill! Zonnetje, strandje, biertje, setje lekkere tetten voor je neus en chillen maar!

Haha, ik denk dat ik snap waar je heent wilt en zie het als een mooi compliment! Het gekke is dat vanDale.nl geen resultaat geeft op tetten, maar een rondje Googlen des te meer :D.

Als ik later oud ben gaat ik ook aan de downtempo / chillout :P

Beetje wat veel laag, is allemaal nog een beetje klinisch maar absoluut de juiste flow en je verteld er een verhaal mee.
Thematisch gezien zou de hele track wat mij betreft zoals rond 4min. kunnen zijn.
Denk dat de bass alleen maar stoort in het geheel. (heb f al het laag uitgezet hier en komt een stuk beter over!
Ik zou daar toch iets slimmers onder zetten.. Dat kun je ;)

:okdan:lekker plaatje gozer!!

Als ik later oud ben gaat ik ook aan de downtempo / chillout :P

Haha, ff dimmen jij he! Ik ben ook 25 geweest en jij wordt vanzelf ook een keer 40. Daar hoef je verdomd weinig voor te doen.

Beetje wat veel laag, is allemaal nog een beetje klinisch maar absoluut de juiste flow en je verteld er een verhaal mee.
Thematisch gezien zou de hele track wat mij betreft zoals rond 4min. kunnen zijn.
Denk dat de bass alleen maar stoort in het geheel. (heb f al het laag uitgezet hier en komt een stuk beter over!
Ik zou daar toch iets slimmers onder zetten.. Dat kun je ;)

Dank ook voor het constructieve deel van je feedback :). En ja, je hebt helemaal gelijk. Die basstrack is eerlijk gezegd een beetje ontstaan uit een vorm van luiheid, zoals in mijn andere tracks. Ik leg hem weg nu en kijk er over een paar weken weer even naar. Tenzij jij een poging zou willen wagen natuurlijk... Zou ik waarderen.

En de winnaar van de Synthforum Contest 2012 is....

Haha, gevoel voor je humor heb je in elk geval wel! :D Zolang jij twee keer zoveel stemmen onvangt als ik, maak ik geen schijn van kans (ik reken op je stem nu, dat snap je). Maar we heben nog een half jaar te gaan.

Dank voor je compliment in elk geval.

Opnieuw een trackje om rustig van te worden of om de file gerust tegemoet mee te gaan.
Ik kreeg bij wijlen zelfs een Royksopp gevoel!:eureka:
De stemmen.... mochten voor mij iets meer matuur of overtuigender of zwaarder of minder voorspelbaar of .... ik weet het niet direkt maar ergens mis ik wat overredingskracht in de uitspraak of intonatie van de vocals.
De eerste zin van de male vocal kreeg ik een Jim Henson erlebniz, vooral bij de woorden "my mind"... hebben een Kermit timbre.}:|
Denk eraan (iedereen), dit is slechts mijn mening hierover.
Ik ben inderdaad ook zeer te vinden voor het stukje tss. 1:52 en 3:13. Hoor er bij wijlen Vangelis-achtige trekjes en geluidjes in.:engel:
Proficiat Dr Van Lansberg, you did it again:verkoght:

Wel, ik moest toch even Googelen op Jim Henson om te zien wat je bedoelt, maar al snel verschenen de eerste plaatjes :). Haha, zit eenzaam achter mijn laptop terwijl het bier zich via mijn neus een weg naar buiten zoekt, waarvoor dank. Maar ik snap wat je zegt. Ik heb met name die male vocal ook behoorlijk omhoog ge-EQ'd.

Male vocal.jpg

En het resultaat vind ik zelf juist heel mooi, iets in de achtergrond, niet prominent aanwezig. Ik vind het op die manier heel goed in de context van deze track passen. Maar aan de andere kant, ik heb wel vaker feedback gekregen op de vocals die ik gebruik, met een vergelijkbare strekking overigens.

Fijn dat je de track in z'n geheel kunt waarderen, daar ga ik dan voor het gemak maar even vanuit :peukie:.

Back