Welke modules heb jij op de wachtlijst?

Backlog pcb's/nog niet gepaneld/herpanelen:
...
Jürgen Haible Frequency Shifter
...

even en vraagje over die Freq Shifter van Haible... Hoe zou je aan de bijbehorende PCBs komen? Die staan toch niet op z'n site?

even een vraagje over die Freq Shifter van Haible... Hoe zou je aan de bijbehorende PCBs komen? Die staan toch niet op z'n site?
die heb ik met een mazzeltje in een ruildeal weten te betrekken :okdan:
was ook één van de weinige die ik nog echt wilde hebben....
waarschijnlijk dat de pcb's door een kennis van Jurgen worden aangeboden. maar vanaf wanneer weet ik niet. het zou erg zonde zijn als de pcb's niet meer te verkrijgen zijn. de opbrengst van de pcb's zullen een leuk spaarpotje voor zn kinderen worden :okdan:

later dit jaar komen er Thomas Henry 555 VCO's een 555 LFO pcb's. de pcb's worden door Fonik verzorgd. de LFO's hebben een gate input, wat ik een vereiste vind voor LFO's, diverse uitgangen en nog meer mogelijkheden. in eerste instantie wilde ik gaan voor cgs58 (dual LFO) maar die hebben dus geen gate input en de keus is dus snel gemaakt.

stiekem vind ik Thomas Henry steeds meer een held worden.....
hij ontwerpt circuits met gangbare onderdelen en weet het maximale eruit te halen, petje af! :halleluja

+1
Heb nog twee PCB's liggen voor zijn SN-Voice, en ben heel benieuwd, ook al twee XR2206 VCO's gemaakt en die werken ook prima, ben nu bezig aan een dual X-4046 VCO.

Die wil ik eigenlijk wel eerst af hebben dan de SN.
Daarnaast ligt er nu een triple ADSR (FrequencyCentral 100m kloon) op de werkbank.
Ben ook bezig aan een dual Buchlaesque 258 VCO
Living VCO (moet besluiten nemen over hoe hem aan te sluiten qua opties, nog geen idee)

Daarnaast:
Nog een Flopseq sequencer
Polivoks VCF
Touch interface met FSR aanraakgevoelige weerstanden
Buffers voor de STEP64 sequencer
Nixie VU meters (worden wel te hoog dus die komen in een nog te bouwen 4HE rack).

Toppo Sport Modulator (Schneiders)
Jones O' Tool Scope (dagelijks webshops checken ;-))

.....ik wil niks, gek he.
M'n banana frac rack zit vol. Heb nog wel 1 plekje over In mn Bugbrand rack. Heb ook nog wel wat ruimte in mn eurokoffer......maar eigenlijk heb ik het een beetje gehad met euro. Voorlopig geen geld om een nieuw systeem te starten........misschien toch maar eens gaan DIYen.

Jones O' Tool Scope

Afgelopen week hebben ze een nieuwe batch verscheept en die zullen er wel weer vrij snel doorheen zijn. Ik heb de mijne woensdag in ieder geval binnen gekregen via schneiders...

Ik heb eerst een leeg rack nodig volgens mij...

Jup, ik moet ook maar weer eens naar de bouwmarkt om wat MDF te laten zagen.

Ze hebben daar nu ook eiken panelen van 20 of 30 cm breed, verrrry nais!

"How 'bout you Jimmie, you an oak man?" :-)

Ooit ga ik ook een modulair systeem opbouwen, en uitbreiden natuurlijk. Lijkt me wel gaaf, zoeken naar modules die het beste bij je passen en zo je eigen 'unieke' synth bouwen.

later dit jaar komen er Thomas Henry 555 VCO's een 555 LFO pcb's. de pcb's worden door Fonik verzorgd.
vol verwachting naar uitgekeken en ondertussen in goede orde ontvangen :okdan:
.....ik wil niks, gek he
héhé way to go Jean :okdan:
misschien toch maar eens gaan DIYen.
gaan we een nieuwe soldeerclub oprichten?
zo'ja dan regelen we het verder via PM
nadat ik uit de MASK ben gestapt is er op DIY gebied niets meer uit mn handen gekomen..... :(
alhoewel ik wel meer aan het jammen ben dan voorheen :P

back ontopic:
om mn backlog nog verder uit te breiden wacht ik op
- Frequency Central Phaser
- Dual dig. Osc. van Lazerkind

daarna is het over en uit met de pcb's 8)

Die Continuum Phaser is erg tof! Lang naar uitgekeken, en meteen gebouwd toen Rick de bouwbeschrijving had geupload.
Nou die Hearn-Morley VCO's nog (hoewel ik genoeg VCO's in de backlog heb, 4x 258j 2x 4046 1x living VCO's, SN-Voice).

Die Continuum Phaser is erg tof! Lang naar uitgekeken, en meteen gebouwd toen Rick de bouwbeschrijving had geupload.
Wil je een demo ervan posten?

Met de Doepfer A-125 VC-Phaser ben ik nog steeds reuzeblij. In elke patch die ik maak komt ie wel voorbij :okdan:

Back