• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JV1010

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Opnieuw te koop: Roland JV1010 synthmodule, incl. Vocalkaart. Prijs: 300 euro (excl. opsturen).:halleluja

Bij Roland JV1010

Bij Roland JV1010

Bij aankoop van de Roland JV1010 module krijg je de Korg ER1 drumsynthesizer voor 125 euro erbij. Zit alleen geen volumeknopje op de ER1. Voor de 425 euro wil ik dan ook de verzendkosten voormijn rekening nemen.:halleluja

Korg ER1 weg

Korg ER1 weg

De Korg ER1 is verkocht aan Niels. Dus vervalt de aanbieding van de JV1010 samen met de ER1, omdat ik toch ook de JV1010 zelf behoud. Dus mag deze thread ook afgesloten worden.:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Opnieuw te koop

Opnieuw te koop

Opnieuw te koop:

Een Roland JV1010 synthesizer module (met ingebouwde Vocalkaart). Mag weg voor 285 euro (incl. verzendkosten). Eerder gezegd dat ik hem zou houden, maar zit er nu toch een beetje mee in mijn maag.

Ik hoor graag uw reactie!!:halleluja :biertje:

Roland JV1010

Deze thread mag nu echt definitief op slot!!!:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back