gezocht:Mam mb-33

Status
Please reply by conversation.

whoisthatguy

Ingeburgerd
Omdat ebay helaas er alleen een heeft voor 200 euro en me streef bedrag een eurotje of 90 is.
Wie o Wie heeft er nog een MB 33 mkII in de scheur die nodig afgestoft moet worden :okdan:

Hoi Whoisthatguy!

Heb een MAM, maar is niet precies wat je zoekt, heb namelijk wel de MB33 voor je, helaas niet de mkII.
Hij is verder prima in orde, heeft altijd in mn rack gehangen in de studio (no smoking). Heb de studio afgebroken en MB33 ligt nu op zolder te wachten op een nieuwe knoppendraaier. Alles doet het verder prima, inclus adapter natuurlijk.

Laat maar weten of je t wat vindt.

Greetz

best leuke module trouwens ..de maam heeft gloofk 3340 chip inside aleen daarom al ...goeie basis qa chip, rest = stndaard clone ...dat dat ding nog steeds 100 waard is ?

kortom tip;-]
:P

Nou heb ik mogelijk wat ik zocht al :okdan:
Maar wat wil je er dan ongeveer voor hebben de MB33 want 2 is natuurlijk beter dan 1 vooral omdat ik nog 2 units over heb^^

Nou die is binnen alleen werkt (nog) niet dus de zoektocht gaat door :stupid toch even testen de volgende keer.

Sorry voor de laaste post maar naar een zeer handige mail van de ex eigenaar werkt me mam toch mee.

Schijnbaar willen die dingen op kanaal 16 opstarten.
Dus hier mag ook een slotje op (mis de gekocht smillie)

Status
Please reply by conversation.
Back