Headphone out MOTU ULTRALITE

rasz

Ouwe rot
Ik wil de iets wat op iedere normale mixer kan maar in de mixer van de ultralite krijg ik het niet voor mekaar.

Ik wil de headphone out van de ultralite in zijn eentje gebruiken.
Dus speakers zacht en dan gewoon me headphone hard en alles er tussen in.

Iemand tips?

Toch bizar dat dit niet gewoon op een makkelijke manier kan of zie ik iets heel simpels over het hoofd?

Bij de Ultralite mk3 kun je de phones output gewoon apart instellen door tweemaal op de VOL-knop te drukken om de phones te selecteren. Weet echter niet of de mk1 dit ook kan...

klopt, zo werkt het bij mijn mk3. dat er niks simpel wil met MOTU is een deel van het "concept"...

Ik heb de ultra light mk3 maar het werkt echt niet zo makkelijk of ik zie iets over het hoofd.

De phones kan je idd wel harder of zachter zetten, maar de main mix niet, als ik die omlaag draai gaat alles zachter incl. de phones ondanks dat die nog op vol volume staan.
Ik wil juist de main mix zacht en de phones hard. om details etc in de mix te checken etc etc etc.

Ik heb via cuemix al phones op phones gezet en nog wat routings geprobeerd maar het mag allemaal niet baten.

Dat wil ik nou juist makkelijk kunnen. Dus zonder dat ik mijn speakers moet uitzetten of wat dan ook.
Wat ik wil is eigenlijk gewoon de simpele optie die op iedere normale (dj/studio) mixer zit en dan wel hoort te zitten.

Als ik op mijn mixer de main out dicht doe is er geen audio meer op mijn headset....en dat is ook logisch, want er is geen main out meer.
Je kan wel kanalen CUE-en die je dan op de headset hoort, maar dat is iets anders.

Back