Iemand die een goede insert snake kan maken?

Status
Please reply by conversation.

harrydupa

Nieuwkomer
Titel zegt het eigenlijk wel. Ik zoek iemand die een snake in elkaar kan bakken.

Eventuele details of vragen graag via PB

Alvast bedankt.

is kopen niet goedkoper?

wat is een insert snake? ...erm, zo'n dikke kabel die uit meerdere kabels bestaat?

en dan met stereo jacks aan de eene kant en eraan vast 2 mono jacks aan de andere kant.
bv 10 seteroe jacks en aan de andere kant 20 mono jacks, met kleurcodes en nummering.

Wat is het budget en hoe lang/groot moet ie zijn ?

Goed kijken heren. Snake van 12, met de ene kant Jack voor je inserts. De andere kant alles XLR, behalve voor de DBXen, die hebben Jack nodig.

Goed kijken, maar hij geeft geen info?

Heheh, dat Was het ja. Had ik gedaan, dus het zat in m'n hoofd :D

Excuses,

Ik had de reacties in het topic zelf helemaal gemist.

Gaat inderdaad om hetgeen vcovca aangeeft.

12 XLR male + 12 XLR female naar 12 x TRS

Inhoud van het rackje zal bestaan uit:
1x Drawmer DL 441
1 x Transient Designer 4
2 x DBX 160A (de nieuweren hebben overigens gewoon XLR)
1 nader te bepalen stereo channelstrip.

Ik hoor graag voorstellen. Budget is in eerste instantie geen issue. Componenten moeten goed zijn (neutrik) maar hoeft niet geschikt te zijn voor High-End spul.

klopt, heeft een mailtje. Maar ik sta open voor ideeen. Vergelijkbaar warenonderzoek...

oh, daarom wil je je even mengen? Verder vast niets toe te voegen aan het onderwerp?

Zoals je kunt lezen is budget geen issue. Heeft dus niets met goedkoper te maken. Wel met kwaliteit/netheid.

pardon,?
nou, als mike een kabel soldeert, dan zit het met de netheid en de kwaliteit wel goed.

en bovendien, dat weet je natuurlijk pas als de kabel afgelevert is....

dus, nogal weird eigenlijk..

:koffie:

Wat ik bedoel te zeggen; Als je alleen maar dingen probeert te suggereren, waarom dan de moeite om te reageren.?

Er van uit gaan dat iemand die je niet kent persé voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, vind ik op zijn minst kwalijk.

Hoe dan ook, ontopic zou mooi zijn.

nou, nee.
maar als jij vraagt of er iemand een snake wil solderen, en de prijs is geen issue, en daarop wordt gereageerd door iemand die dat professioneel kan doen, en vervolgens plaats jij de vraag nog eens, dat vindt ik op z´n minst opmerkelijk.....

:peukie:

Status
Please reply by conversation.
Back