Spiritueel electronica expiriment - Tim and the ocean

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
http://soundcloud.com/midbrain/double-mc-303-test-1
hier een experiment gebrouwen in 1.5 uur. oorsprokelijk om een template voor midi sequencing met twee mc 303's Abletonopte zetten en het ging zo lekker.

Ben benieuwd of de electronica fanaten dit lusten.

Het programerer en schreeuwen dit ik vaak tegelijk. Oja ik ram ook nog met drumstokken op een Bandurria.:Z

Buenos noches!

Lekker creatief improviserend trackje! Althans zo interpreteer ik hem hoe ik hem nu beluister :okdan:

Ja inderdaad, erg leuk om te doen. en simpel. die paar valse noten gewoon lekker laten staan geen aanpassing gewoon hup en klaar :)

Bedankt voor het beluisteren.

De korte ritmische sounds doen het goed. De vocale delen zijn (vooral in de break) overal even jofel, maar als ze wat meer in de rest van de sounds vallen, zijn ze eigenlijk wel ok.

Net als bij dat andere nummer dat je hier had geplaatst, vind ik het jammer dat er na de break niet veel anders gebeurd dan voor de break. Zo wordt een track m.i. al snel repetitief en dat is jammer. Wat mij betreft zou er best nog wel een elementje aan toegevoegd kunnen worden, een melodie of nieuwe sound van het een of ander.

Ja wat je daar zegt gebeurd me vaak.

Altijd moeilijk om een goede brug te vinden.

Heb zoveel nummers op de gitaar met tekst maar een brug is altijd moeilijk.

Aan dit nummer (nou ja nummer) ga ik niets meer doen is gewoon iets spontaans en dat is vast gelegt in de opname.

Maar die andere tracks daar ga ik wel even mij best voor doen.

Back