Novation Supernova 2

Status
Please reply by conversation.

Rainer

SoundCloud: Planeshifter
Ik ben op zoek naar een goed werkende Novation Supernova II (keyboard), als het een Pro of Pro X is is dat natuurlijk helemaal mooi! Ik overweeg eventueel ook de rackversie wegens teveel keyboards, maar de keyversie heeft volgens mij wel de potentie om als masterkb te dienen...

Wie maakt me blij? :okdan:

ik wil die supernova ook wel hebben. had m ook al gemailt dat ie er te veel voor vraagd en dat ie met die prijs niet veel reacite moet verwachten;)

sorry hoor dat is dyslectisch ben :S

ik wil die supernova ook wel hebben. had m ook al gemailt dat ie er te veel voor vraagd en dat ie met die prijs niet veel reacite moet verwachten;)

Vandaar dat ie al sinds begin van de avond op gereserveerd staat....
Toch iemand die dat wil betalen.

En € 650,- is ook niet absurd voor de SN 2 keys.
Niet de bodemprijs, maar ook weer geen absurd gekke vraagprijs.
:okdan:

voor een 24 voice is t toch best veel

En idd met zo'n reactie naar een verkoper toe, gooi je je eigen glazen in als je eventueel iets wilt hebben. Met zo'n bijdehante opmerking zou ik hem zeker niet aan jou verkopen ook al valt de animo tegen.

ach, ik heb toch t geld nog niet en ga binnekort lekker 2 weekjes op vakantie en alles dus merk er niet veel van.

naja heb ze zelf niet echt weg zien gaan voor 650 maar als jij t zegt geloof ik t :P

ach, ik heb toch t geld nog niet en ga binnekort lekker 2 weekjes op vakantie en alles dus merk er niet veel van.
Dus stuur je maar een onnodige opmerking naar een verkoper om te stoken, beetje zinloos en rare houding.

Maar goed, genoeg off-topic!
De TS zoekt een SN2 voor een redelijke prijs.
Wie kan hem helpen..??

Trouwens dat stalken van een 'te dure' verkoper doet me een beetje denken aan het rijden op de snelweg waar je iemand die irritant weggedrag vertoont iets duidelijk wil maken - je bereikt er echt geen moer mee behalve dat je ff voor jezelf een 'haha ik weet het beter' gevoel aan over houdt - maar je houdt er nog steeds niks aan over :P

Ik ben voorzien, heb de Supernova II Pro X van Peer23 gekocht (althans zondag ophalen) - ben zooo benieuwd! Blije vogel hier :-) :biertje:

:slotje:

Goed om te zien dat je zo snel al een exemplaar hebt gevonden!!!
:okdan:

En dan ook nog wel het top model met de 48 voices, te gek zeg.
Zal zeker niet tegenvallen, blijven zeer mooie apparaten.

(ben wel nieuwsgierig wat nu zo'n Pro X gekost heeft, vanwege de eerdere discussie over de waarde hier en in een ander topic.....)
:engel:

Trouwens dat stalken van een 'te dure' verkoper doet me een beetje denken aan het rijden op de snelweg waar je iemand die irritant weggedrag vertoont iets duidelijk wil maken - je bereikt er echt geen moer mee behalve dat je ff voor jezelf een 'haha ik weet het beter' gevoel aan over houdt - maar je houdt er nog steeds niks aan over :P
:D:D:D

Idd gewoon een beetje meer :luv: dan :duivels:

Zie nu dat zijn vraagprijs € 750,- was, handig zo'n zoekfunctie.
Vind ik persoonlijk schappelijk voor een 48 voices model.

Voor die prijs had ik hem ook wel willen hebben,
Kon de mijne met 24v de deur uit.
:D

Proficiat 8)

Probeer even de Oscillator drift wat omhoog te draaien, voor het meer analoog gevoel ;)

Status
Please reply by conversation.
Back