Wie geeft mij les in 'muziek maken met de computer'???

phutjens

Nieuwkomer
Wie geeft mij les in 'muziek maken met de computer'???

Ik heb een computer, net een geluidskaart aangeschaft en een mooi toetsenbord - de P200 van Yamaha (die ik wellicht nog ga inruilen voor een Yamaha S90).

Ik zoek alleen iemand die me op weg helpt met aansluiten, te werken met sequencer software en het komen tot een CD-tje met mijn eigen muziek.

Qua tijd ben ik erg flexibel en wil er wel voor betalen (als we een redelijk bedrag overeen kunnen komen). Ik woon in Amersfoort - en het lijkt me makkelijk als je een beetje in de buurt woont...

Ik woon in haarlem als dat niet te ver voor je is. Ik kan je aardig op weg helpen met Fruity Loops en Cubase SX. Neem een lekker biertje mee en ik leg je uit wat je weten wil.

btw Manals zijn er niks voor niks.;)

:okdan:

Meer :biertje: meer :D

Manals? dat wil ik ook hebben :D

anyway, een aantal manuals kun je toch op het net vinden ook denk ik, nee?
ik had er wel een paar maar zou eens moeten zoeken. een beetje lektuur kan natuurlijk
naast die lessen ook geen kwaad...

Yamaha en Korg hebben hun papieren manuals ook digitaal op internet staan ja.

Wij geven speciaal gerichte workshops op aanvraag...

...nadeel we geven les in Antwerpen

gr jzz

Origineel geplaatst door JazzMann
Wij geven speciaal gerichte workshops op aanvraag...

...nadeel we geven les in Antwerpen

gr jzz

wat houd dit precies in?

greets isnieZot

we zijn een plan aan't opstellen om een 3 tal basis workshops aan te bieden... & daarbuiten geven we ook individuele workshops die meer specifiek gericht zijn naar de behoefte van die personen.

Origineel geplaatst door JazzMann
we zijn een plan aan't opstellen om een 3 tal basis workshops aan te bieden... & daarbuiten geven we ook individuele workshops die meer specifiek gericht zijn naar de behoefte van die personen.

en zal het daar in 1 van die workshops specifiec gaan over compressie, eq-en, masteren, afmixen,...blah blah blah
dus om de kwaliteit van je muziek te verbeteren. zoja? dan kom ik wel af. antwerpen is niet zo ver van gent dus
dat moet goed tedoen zijn.

greets isnieZot

Geven jullie dan ook basiscursussen Windows dan? :)

(Wat sommigen eigenlijk best wel eens zouden kunnen gebruiken, no offense maar ik heb ook MS boeken doorgeworsteld om zo MSCE'er te worden.)

les?

les?

ik woon in utrecht en wil best ff wat laten zien mbt tot je setup. Ik heb zelf Cubase en Logic en Reason en diverse synths en modules.
laat maar weten wanneer en hoe.
mzzl .

hmm, misschien moet ik ook maar eens
zo'n workshop nemen.
antwerpen is wel te doen met de trein voor mij.
dan niet noodzakelijk voor de pc alleen, maar ook hardware,
wil beetje vanalles zien dan.

anyway, ik overweeg dus zoiets, misschien mail of pb ik wel.
op mezelf leer ik wel wat, maar het kan nooit eens kwaad
de meesters aan het werk te zien he ;)

anyway,

will see

doei

Back