Novation Supernova 2 keys

Status
Please reply by conversation.

Hahahadracula

non actief
Ik ben al n tijdje op zoek naar een novation supernova 2 keys.

het liefst gewoon de 24 stemmige versie tenzij je de 36 of 48 stemmige aanbied voor rond de 600 euro (zie ik niet snel gebeuren :P).

het word overgens me 1e echte synthesizer en heb dus nog niet erg veel verstand van problemen met synthesizers, hier mee verzoek ik u om eerlijk te zien en me A.U.B. geen synth verkopen met een addertje onder het gras....onder de kast dan:frons:.

over de prijs valt te praten en de manier van ophalen enzo ook.

M.V.G.

Jelle

Hoi Jelle,

Goede keuze om voor een Supernova te gaan. Ik heb zelf de Nova en ben er erg blij.

Twee aandachtspunten (welke ik weet) als je er ééntje gaat testen:
- De (fast) data knoppen. Deze willen, als ze erg vies of gewoon stuk zijn, gaan 'springen'. De waardes worden dan niet goed doorgegeven. DIt is erg irritant, omdat je deze knoppen best vaak gebruikt tijdens het editten en zoeken van sounds.
- De uitgangen van de supernova kunnen kraken. Controleer deze dus goed.

Daarnaast gewoon controleren of alle knoppen goed werken. Je kunt dut eenvoudig doen door gewoon aan de knoppen te draaien. Op het LCD zie je dan de waarde slopen (van 0 tot 127). De waarde verandering hoort met stapjes van 1 te gaan.

Succes met je zoektocht.

VasC

bedankt voor de tip!

kick.

Is er echt niemand die zijn of haar novation supernova 2 keys kwijt wilt voor rond de 600 euro? Mag gewoon zijn, pro of pro x. het liefst in een straal van 55 KM van Utrecht maar mag ook wel veder!

Is er iemand die deze jongeman erg gelukkig gaat maken?

al naar gekeken en zelfs berichten naar gestuurt maar dat word m niet ;)

laten we zeggen dat de afstand er niks mee te maken had!

Kick.

Ik wil een novation supernova 2 voor rond de 600 euro, heb je er nog 1 liggen die je wel zou kunnen missen hoor ik t graag!
Nu plus kratje bier naar keuze!

kan bijna op slot....

en kan op slot. vandaag opgehaalt:slotje: :mega:

Status
Please reply by conversation.
Back