JAW Ouwe rot Lid sinds 29 april 2009 Berichten 640 Locatie Gld. 14 juli 2012 #1 Ik ben op zoek naar een hardcopy van de manual van de Nord Lead 2. Origineel, kopie of geprinte PDF. Wie o wie???
Ik ben op zoek naar een hardcopy van de manual van de Nord Lead 2. Origineel, kopie of geprinte PDF. Wie o wie???
Marf Rookie with a new hobby Lid sinds 23 januari 2011 Berichten 588 Locatie FlowerBulbCity, ZH (NL) 14 juli 2012 #2 Is het dan niet handiger om dit bij een kopie/print shop te laten printen en inbinden.... Ben je waarschijnlijk voor minder dan € 10,- klaar. PDF is op internet te vinden.
Is het dan niet handiger om dit bij een kopie/print shop te laten printen en inbinden.... Ben je waarschijnlijk voor minder dan € 10,- klaar. PDF is op internet te vinden.
JAW Ouwe rot Lid sinds 29 april 2009 Berichten 640 Locatie Gld. 14 juli 2012 #3 Heb je gelijk in. Misschien heeft iemand nog een origineel? Anders ga ik naar de copyshop.
JAW Ouwe rot Lid sinds 29 april 2009 Berichten 640 Locatie Gld. 16 juli 2012 #4 Het is gelukt voor 10,31. Net geen tientje, maar ziet eruit als origineel :-) Mag op slot.
Marf Rookie with a new hobby Lid sinds 23 januari 2011 Berichten 588 Locatie FlowerBulbCity, ZH (NL) 16 juli 2012 #5 JAW schreef: Het is gelukt voor 10,31. Net geen tientje, maar ziet eruit als origineel :-) Mag op slot. Zie meer... Das mooi !! Neem aan kopieshop geworden, en daarmee ook zonder kreukels, vouwen en koffievlekken.... Zat ik aardig in de buurt met prijsindicatie.
JAW schreef: Het is gelukt voor 10,31. Net geen tientje, maar ziet eruit als origineel :-) Mag op slot. Zie meer... Das mooi !! Neem aan kopieshop geworden, en daarmee ook zonder kreukels, vouwen en koffievlekken.... Zat ik aardig in de buurt met prijsindicatie.