• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai MPC-2000XL

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

snitch

°⧭°
In de aanbieding: een perfect werkende MPC-2000XL met 32MB, 8 aux outputs, SCSI, SMTPE en digitaal in/uit en een ingebouwde ZIP-drive. Erbij krijg je een drie ZIP-diskjes en een CF kaartlezer printje die ik tegen porto van een vriendelijk forumlid heb overgenomen.

Best of all: nieuwe pad-sensors en dikke vette pads van mpcstuff.com !
Alleen daarom ga ik al spijt krijgen.

Enig euvel: er zit een scheurtje linksvoor, waardoor de plastik voorkant niet helemaal vast zit. Zo op te lossen met plakband en daar is de prijs ook naar:

250 eu

Gaat weg wegens ruimtegebrek.

Ruil: Korg Wavedrum (just for laughs) of andere rare hardware, make me an offer -> PM.

Opsturen kan, kosten en risico koper (gezien de ZIP-drive zal ik hem met extra zorg inpakken), langs brengen in de omgeving Den Haag / Rotterdam kan ook, of ophalen te Den Haag.

Foto's volgen later op de dag.

pics

Attachments

• mpc.jpg
    mpc.jpg
    61,2 KB · Bekeken: 136
  • load1.jpg
    load1.jpg
    31,6 KB · Bekeken: 135
  • load2.jpg
    load2.jpg
    32,3 KB · Bekeken: 145
  • save.jpg
    save.jpg
    26,8 KB · Bekeken: 134
  • OS.jpg
    OS.jpg
    21,5 KB · Bekeken: 127
pics van het scheurtje

(het front blijft wel gewoon zitten, ook zonder plakband)

Attachments

• hoek1.jpg
    hoek1.jpg
    35,3 KB · Bekeken: 141
  • hoek2.jpg
    hoek2.jpg
    33 KB · Bekeken: 135
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back