In de aanbieding: een perfect werkende MPC-2000XL met 32MB, 8 aux outputs, SCSI, SMTPE en digitaal in/uit en een ingebouwde ZIP-drive. Erbij krijg je een drie ZIP-diskjes en een CF kaartlezer printje die ik tegen porto van een vriendelijk forumlid heb overgenomen.
Best of all: nieuwe pad-sensors en dikke vette pads van mpcstuff.com !
Alleen daarom ga ik al spijt krijgen.
Enig euvel: er zit een scheurtje linksvoor, waardoor de plastik voorkant niet helemaal vast zit. Zo op te lossen met plakband en daar is de prijs ook naar:
250 eu
Gaat weg wegens ruimtegebrek.
Ruil: Korg Wavedrum (just for laughs) of andere rare hardware, make me an offer -> PM.
Opsturen kan, kosten en risico koper (gezien de ZIP-drive zal ik hem met extra zorg inpakken), langs brengen in de omgeving Den Haag / Rotterdam kan ook, of ophalen te Den Haag.
Foto's volgen later op de dag.
Best of all: nieuwe pad-sensors en dikke vette pads van mpcstuff.com !
Alleen daarom ga ik al spijt krijgen.
Enig euvel: er zit een scheurtje linksvoor, waardoor de plastik voorkant niet helemaal vast zit. Zo op te lossen met plakband en daar is de prijs ook naar:
250 eu
Gaat weg wegens ruimtegebrek.
Ruil: Korg Wavedrum (just for laughs) of andere rare hardware, make me an offer -> PM.
Opsturen kan, kosten en risico koper (gezien de ZIP-drive zal ik hem met extra zorg inpakken), langs brengen in de omgeving Den Haag / Rotterdam kan ook, of ophalen te Den Haag.
Foto's volgen later op de dag.