Goedkope sequencer

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Artist
Ik zoek een goedkope sequencer, als voorbeeld een Roland MC303 of Yamaha RM1X, tot 100 euro. Of een Boss DR202 is ook goed.

Phochos

je hebt toch een computer? ...als je nu live ging optreden dan was het iets anders :D

Ik bedoel een sequencertje om bas en drumpatronen zelf te kunnen programmeren.

Phochos

P.S. Anders moet ik teruggrijpen op MAGIX!!!!!!:dubbel:

heb wel nog een yamaha audiosequencer voor je weet niet of je daar iets me kan
mvg gre

weet je trouwens zeker dat je de casio niet wilt?
anders gaat ie op mp...

:koffie:

Okee, 20 euro incl. verzending, okee dan?? Betaal a.s. dinsdag. Geef je gegevens even via de email.

Jos

heb wel nog een yamaha audiosequencer voor je weet niet of je daar iets me kan
mvg gre

Heb je daar een afbeelding van wat het precies is?

Phochos

Er zit een 6 track sequencer met mutable kanalen in de Yamaha PSR-DJX...

Ja, ik weet, hij komt er dus toch aan, ga hem woensdag bij je ophalen. Maar zoek eigenlijk ook nog iets als in de Korg MonoTribe zit, zo een kleine sequencer waar je 8 of 16 passen kunt proggen.

phochos

Ik bedoel een sequencertje om bas en drumpatronen zelf te kunnen programmeren.

Phochos

P.S. Anders moet ik teruggrijpen op MAGIX!!!!!!:dubbel:
gewoon een queste van een andere (soft)sequencer nemen waar je zelf MIDI moet inspelen ipv sampletjes te hamertje-tikken...

maar goed, over een maandje zullen we de advo wel weer zien staan:

"de Roland MC303 of de Yamaha RM1X of de Boss DR202 of de kleine sequencer waar je 8 of 16 passen kunt proggen is het toch niet helemaal voor mij; mag in de verkoop!!!!!!!"

:D

picview.cfm

gewoon een queste van een andere (soft)sequencer nemen waar je zelf MIDI moet inspelen ipv sampletjes te hamertje-tikken...

Volgens mij zit er in Magix ook gewoon een MIDI sequencer toch waar je je eigen dingen mee kunt maken

video-672-muma17-midi-editor-nl_04.jpg

QX5FD van yamaha

Die heb ik in het verleden ook gehad, was toch ook iets te complex voor me. Misschien moet dan toch nog maar ook de MonoTribe erbijj kopen als ik weer wat meer geld te besteden heb.

Phochos:verkoght:

Volgens mij zit er in Magix ook gewoon een MIDI sequencer toch waar je je eigen dingen mee kunt maken

video-672-muma17-midi-editor-nl_04.jpg

Ja, dat is zo, maar tot op heden heb ik er eigenlijk nooit iets mee gedaan, vond de soundpools altijd wel makkelijker, maar dat is natuurlijk minder leuk.

Phochos

Status
Please reply by conversation.
Back