R8 Batterij?

Hebbie hem weer met ze nieuwe R8...

Toen ik em gister aanzette na een nachtje geen stroom klonken de sounds in het Ram geheugen (intern) een beetje focked op, digitale distortion zeg maar. Ik denk dat het aan de batterij ligt maar ookal is dat niet het geval, er staat in de manual dat die om de 5 jaar vervangen moet worden en dat heeft de vorige eigenaar zeker niet gedaan so...

Wat is de beste weg om aan dit soort Roland spare parts te komen? Roland UK? US? EU?

Als iemand het weet hoor ik het graag!

Via je muziekzaak? :eureka:

Denk ook dat jij bij een Roland dealer in ieder geval terecht kunt.

Als je hem hebt kun even posten wat hij koste.Ik denk dat er z,n soort plastik blok in moet net zoals bij de yamaha rx 7-8.

succes met vervangen.
je kunt hem gewoon bestellen bij de locale Roland dealer Han Meier dan heb je hem met mazzel binnen een week. ;)

Laatst gewijzigd:
Wederom thanx Marcuuu, ik ga ze van de week bellen/mailen en laat het weten.

Direct bij de importeur " feels good" ik heb het echt zo mega gehad met 99% van de locale muziektoko's om alle bekende redenen... Music Store Koln en internet, meer hebbie niet nodig :-)

vaak zit er een gewone knoopcelbatterij in.....is overal te krijgen...

Aub wel even laten weten wat er in zit en waar je die nieuw hebt gekocht en hoe duur etc. mijn hok probeer ik altijd zo koud mogelijk te houden maar die battery moet vervangen worden.

Back